Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی قرارگاه ارتش مستقر در تایباد گفت: یادواره شهید امیرسپهبد صیادشیرازی در مسجد ابوالفضلی تایباد برگزار می‌شود. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

احمد برات‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، با اشاره به اهمیت بالای برگزاری یادواره‌های شهدا و لزوم ترویج این فرهنگ در تایباد و نظایر شهرستان‌های خراسان رضوی، اظهار داشت: یادواره شهید امیرسپهبد صیادشیرازی در تایباد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی قرارگاه ارتش مستقر در تایباد تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی شهید تولایی ارتش در شهرستان مرزی تایباد مستقر بوده و افراد متولی در این شهرستان فعالیت می‌کنند، به همین دلیل نیز یادواره این شهید گرانقدر در تایباد برگزار می‌شود.

یادواره شهدای محله شهید مطهری پارس‌آباد برگزار شدکاشان| یادواره شهیدان بارفروش و اربعین شهدای حریم انقلاب به روایت تصاویریزد| یادواره شهدای دهم فروردین و قیام مردم یزد برگزار شد

وی با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم مذکور به بهترین نحو ممکن در محلی متناسب با شأن و جایگاه شهید صیادشیرازی با توجه به استقبال کنندگان بسیار از این برنامه، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهید امیرسپهبد صیادشیرازی در مسجد ابوالفضلی تایباد صورت می‌پذیرد.

برات‌پور بیان کرد: یادواره این شهید امروز از ساعت 17 آغاز می‌شود، همچنین حجت‌الاسلام حسین قاسمی، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی شهید تولایی ارتش مستقر در تایباد به عنوان سخنران در یادواره شهید صیادشیرازی حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ن

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در نخستین روز از هفته عقیدتی سیاسی، یادوراه ۶۶ شهید مربی این نهاد برگزار شد.
سردار بوعلی با بیان این که شهدای عقیدتی سیاسی، مربی اخلاق بودند افزود: این شهدا در کنار حضور در کلاس درس، در سنگر‌ها و در لباس رزم، هم گام با دیگران از میهن دفاع کردند.
وی ادامه داد: این یادواره، سرآغازی برای برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان فارس است و تا چهارم آبان ماه امسال، سالروز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، ۷ هزار یادواره شهید در استان فارس برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در یادواره شهدا از خانواده ۶۶ شهید عقیدتی سیاسی سپاه فجر تجلیل به عمل آمد.
سالروز شهادت آیت الله مطهری در سپاه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی