Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا گفت: خودم پرسپولیسی هستم و اتفاقا از خیلی از هواداران پرسپولیس که برای این تیم شکم پاره می‌کنند، پرسپولیسی‌تر هستم.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد بازی روز شنبه سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس پرمهره‌ترین تیم ایران است، این تیم پر از امکانات و تماشاگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
البته همه فوتبال ایران برای ۳،۴ تیم خاص است و پرسپولیس هم سردمدار این تیم‌ها. مسلما بازی سختی داریم، پرسپولیس بهترین تیم ایران و نایب قهرمان آسیا است ما هم تیم جوان و خوبی هستیم.

وی در واکنش به این مسئله که برخی هواداران پرسپولیس معتقد هستند او همیشه علیه تیم آنها صحبت می‌کند، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست. ما عاشق هر تیمی هستیم که در آن کار می‌کنیم، بعد از آن هم خودم پرسپولیسی هستم و اتفاقا از خیلی از هواداران پرسپولیس که برای این تیم شکم پاره می‌کنند، پرسپولیسی‌تر هستم.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه هواداران پرسپولیس با انتشار عکسی که علی دایی بعد از گلزنی تیمش به پرسپولیس مشت گرده کرده و خوشحالی می‌کند، به انتقاد از او پرداختند، گفت: «علی‌آقا» به هر تیمی که در آن کار می‌کند تعصب دارد، چون می‌خواهد پولی که می‌گیرد حلال باشد. در ضمن فکر نمی‌کنم هواداران با فهم پرسپولیس راضی بشوند سرمربی یا بازیکن تیم مقابل‌شان جلوی آنها کم‌کاری کند. فکر نکنم این طور برد‌ها برای هواداران پرسپولیس راضی کنند باشد.   دایی در خصوص آخرین وضعیت سایپا هم عنوان کرد: بازی با پرسپولیس و امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است. ما می‌خواهیم با جوان‌هایمان بهترین عملکرد را نشان بدهیم و ثابت کنیم در یک سال گذشته چقدر زحمت کشیدیم.   وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی و امکاناتی سایپا حل شده، خاطرنشان کرد: مشکلات حل نشده فقط یک‌سری قول‌هایی داده شده و آرامش به تیم برگشته است. جو تیم آرام‌تر شده و این مسئله خوبی است، هرچند مشکلات حل نشده. من حقیقت را می‌گویم حالا هرکسی می‌خواهد ناراحت شود مهم نیست. کل بودجه و امکانات فوتبال ما برای ۳،۴است و بقیه بدبخت هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد دایی علی دایی لیگ برتر پرسپولیس سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان