Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز با حضور در آسایشگاه ثارالله، از جانبازان مستقر در این آسایشگاه عیادت کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز با حضور در آسایشگاه ثارالله، از جانبازان مستقر در این آسایشگاه عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان کل کشور با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ضمن تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جانبازان، فرارسیدن روز جانباز را به جانبازان گرانقدر این آسایشگاه تبریک گفت و تلاش‌های کارکنان این مرکز را قابل تقدیر دانست.

علی اکبر بختیاری مدیرکل حوزه ریاست دادستانی کل کشور و محمد حسین صیرفی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات و روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری را در این بازدید همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آسایشگاه جانبازان روز جانباز دادستان کل کشور روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت