Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:31:54 GMT

انتخاب شیخ عیسی قاسم به عنوان مهدی یاور مسجد جمکران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۵۹۰۴

انتخاب شیخ عیسی قاسم به عنوان مهدی یاور مسجد جمکران

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گویی با اشاره به اینکه طرح مهدی یاور سال در سه سال گذشته به صورت مستمر اجرا شده است، اظهار کرد: در این سه سال به ترتیب «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه، «سردار حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» فرمانده حشدالشعبی عراق به عنوان مهدی یاور سال انتخاب شدند و از آنها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انتخاب مهدی یاور در سال چهارم طی فراخوانی مردمی و از نهم ربیع الاول سال گذشته امکان ثبت پیشنهاد مهدی یاور توسط مردم در سایت مسجد مقدس جمکران مهیا و تعداد قابل توجهی از پیشنهادها برای این موضوع دریافت شد.
وی افزود: در مجموع با عنایت به تحولات کشور بحرین و مجاهدت‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور برای مبارزه با جنایت های آل خلیفه، این عالم مجاهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ایشان به عنوان ستاره‌ای در آسمان تشیع یاد کردند به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران انتخاب شد.
هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: از این شخصیت انقلابی و روحانی والامقام در جشن بزرگ نیمه شعبان در شب ولادت حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران با اهداء تندیس «کلمه الباقیه» تجلیل خواهد شد.
«احمد قاسم درازی بحرانی» معروف به «شیخ عیسی قاسم»؛ عالم برجسته شیعه، رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب این کشور است.
بحرین از 14 فوریه 2011 صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است و مردم این کشور خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کارآمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.
1175 / 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب حضرت ولی عصر رهبر معظم انقلاب اسلامی شیعه مسجد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم/ مکانی که ما برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در نظر گرفتیم درختی ندارد و مانند تمامی پارک‌های تهران در پارک قیطریه هم مسجد ساخته می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است