Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@00:11:23 GMT

عجیب ترین لحظه دستگیری یک دزد توسط پلیس تهران! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۵۹۰۸

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: 2 مرد سوار بر خودروی ون سبز رنگ در جنوب غرب تهران اقدام به سرقت باطری خودروهای پارک شده در کنار اتوبان فتح می کردند.

حجم ویدیو: 12.94M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حبیب آقایی رییس کلانتری 179 خلیج فارس به رکنا گفت: چندی قبل ماموران در جریان سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو در بزرگراه فتح غرب به شرق قبل از ورودی بزرگراه خلیج فارس قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در این مرحله دوربین‌های مداربسته نزدیک محل سرقت را مورد بازبینی قرار دادند و مشاهده کردند که 2 مرد سوار بر خودروی ون سبز رنگ در کنار خودروها توقف کرده و در حالیکه راننده در حال زاغ زنی است همدستش از در عقب خودروی ون پیاده شده و با باز کردن در موتور خودرو اقدام به سرقت باطری خودروها می کنند.

سرهنگ آقایی ادامه داد: تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که صاحب خودروی ون، 2 سال قبل خودرویش را به مرد 37 ساله‌ای به نام ایرج که درجنوب غرب تهران زندگی می کند فروخته است.

رییس کلانتری 179 خلیج فارس گفت: بدین ترتیب ماموران با اقدامات فنی موفق به شناسایی ایرج شده و در حالیکه وی در خیابان منتظر سوار کردن مسافر بود ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری همدستش علی را لو داد و در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی در یک هفته گذشته باطری 30 خودرو را سرقت کرده‌اند و هر با باطری را به قیمت 150 هزار تومان به فروش رسانده اند.

بنا به این گزارش، سرهنگ آقایی در راستای این خبر گفت: کسانیکه خودروهایشان در حاشیه اتوبان فتح هدف سرقت باطری قرار گرفته برای رسیدگی به پرونده و شناسایی سارق باطری خودروهایشان به کلانتری 179 خلیج فارس مراجعه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت دستگیری دزد تهران فیلم عکس زن فیلم سیل تصاویر پلیس خوزستان دختر جوان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر