Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد اسماعیل زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، 66 نفر از خدمات خیمه نماز، یک هزار و 476 نفر از خدمات ایستگاه سلامت و 2 هزار و 492 نفر نیز از بخش دوستدار کودک استفاده کردند.
وی با اشاره به پیوستن یک هزار و 109 نفر به کمپین بهرفت در ماکو بیان کرد: در ایام نوروز امسال، بیش از سه هزار و 998 نقشه، سه هزار و 339 بروشور و 2هزار و 147 محصول آموزشی و انگیزشی در بین مسافران و گردشگران توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از گزارش 10 مورد حادثه رانندگی به پایگاه های امداد و نجات هلال احمر ماکو خبر داد و اضافه کرد: این حوادث 14 مصدوم داشته که 9 نفر به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.
رییس جمعیت هلال احمر ماکو ادامه داد: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال 30 نیروی عملیاتی و امدادی و 2 دستگاه آمبولانس ارائه خدمت کردند.
اسماعیل زاده افزود: چهار پایگاه پست های ایمنی و سلامت و 2 پایگاه امداد و نجات در ایام نوروز برای مسافران نوروزی در شهرستان ماکو در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، ماکو از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.
7132/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امداد و نجات نوروزی ایام نوروز پایگاه امداد و نجات مسافران نوروزی هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از افزایش پایگاه‌های امدادی هلال احمر سمنان به ۲۰ پایگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حسین درخشان، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تردد ۲۰ میلیون زائر و وجود ۶۵۰ کیلومتر راه اصلی در استان سمنان که آبستن حوادث هستند، اظهار کرد: استان سمنان انواع بحران اعم از تصادفات، سقوط از کوه تا سیل و حادثه قطار را تجربه کرده است و مسیرهای ارتباطی این استان، مهمترین عامل تعدد بروز حوادث محسوب می‌شوند، به همین دلیل نیاز بیشتری به پایگاه امداد و نجات داریم و در تلاش هستیم ۱۵ پایگاه امداد و نجات فعلی را به ۲۰ پایگاه افزایش دهیم.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته جمعیت هلال‌احمر در بحث جلوگیری از بروز حوادث، افزود: یکی از اولویت‌های هلال احمر کاهش حوادث با ارائه برنامه‌های پیشگیرانه است و در همین راستا با ارائه آموزش‌های عمومی سعی کردیم تا این امر را محقق کنیم، به عنوان مثال در مدارس طرح ملی دادرس و در مراکز پیش دبستانی، غنچه طرح هلال را اجرایی کردیم.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با تاکید بر فعالیت ۱۵ پایگاه امدادونجات و یک فروند بالگرد امدادی در استان، خاطرنشان کرد: در هر کدام از پایگاه‌ها، پنج نیرو همراه تجهیزات لازم به ارائه خدمات می‌پردازند و هنگام حوادث مرتبط با کویر و کوهستان از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده می‌شود.

درخشان در ادامه از فعالیت بیش از ۹۸۰ نجات‌گر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در هنگام بحران از ظرفیت این نیروهای نجات‌گر آموزش دیده که جزو نیروهای داوطلب هستند بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به انجام میانگین هفت عملیات روزانه امداد و نجات در سال گذشته، افزود: در یک‌سال اخیر ۱۸۲۷ عملیات امدادی در مجموعه هلال‌احمر صورت گرفت که در جریان این عملیات‌ها، ۶۸۰ نفر از حادثه‌دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: میزان حوادث از سال گذشته تا کنون ۲۴ درصد کاهش داشته است و این امر مهم با همکاری و مشارکت و آگاهی مردم و دستگاه‌های امدادرسان محقق شد.

درخشان در پایان اظهار کرد: چهار هزار داوطلب و ۲۴۴ پزشک داوطلب با جمعیت هلال‌احمر استان سمنان همکاری دارند.

کد خبر 751486

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان