Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@06:04:22 GMT

شهردار کرج:کلانشهر کرج در مسیرتوسعه قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۷۳۸۸

شهردار کرج:کلانشهر کرج در مسیرتوسعه قرار گرفته است

البرز - علی اصغر کمالی زاده با بیان اینکه برای مطرح شدن و برندینگ یک شهر مهم ترین شاخصه ها رویدادهای آن است گفت:شهر کرج در حال طی کردن مسیرتوسعه است و در حوزه پروژه های عمرانی قدم های خوبی برای این شهر برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم  گرامیداشت روز فرهنگی کرج که در باغ لاله های پارک شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: شهر کرج در ۴ دهه گذشته با رشدی دو برابری و افزایش جمعیت روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج با بیان اینکه فرهنگ در واقع راه و رسم انسان ها برای زندگی مسالمت آمیز و بهتر زیستن در کنار یکدیگر است، افزود: در این راستا باید داشته های فرهنگی شهرمان را به همشهریان و شهروندان ارائه دهیم.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: برای مطرح شدن و برندینگ یک شهر مهم ترین شاخصه ها رویدادهای آن است.

 وی اضافه کرد: باید شهر را  به واسطه ‌رخدادهایی از جمله وجود باغ لاله ها و یا دیگر رویدادهای دیگر فرهنگی وهنرمندان شاخص و مشاهیر مطرح کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه گرامیداشت روز فرهنگی کرج با برگزاری جشنواره لاله ها متقارن شده است، گفت: لاله نشانگرایثار، شهادت، صلح و دوستی و به نوعی یادآور تلاش، مجاهدت و ایثار ۵ هزار و ۲۵۰ شهید گلگون کفن البرزی است چراکه این عزیزان ایثار کردند و جان خود را خالصانه برای ما فدا کردند و امنیت  و سلامت امروز را مدیون آنها هستیم.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه شهر کرج در حال طی کردن مسیرتوسعه است و در حوزه پروژه های عمرانی قدم های خوبی برای این شهر برداشته شده است، ‌گفت: به همت شورای شهر کرج کارهای بزرگی در حال انجام است و مقامات عالی استان نیز در این راه همراه ما بوده اند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار کرج کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد