Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه ترامپ، رییس جمهور آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‎عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اقدام، حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوشنبه ترامپ، رییس جمهور آمریکا، در ادامه فعالیت‎های خصمانه این کشور در قبال کشور ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‎عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اقدام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگوهایی حمایت خود را از نهاد انقلابی سپاه پاسداران اعلام کردند.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر و برخوار:

آمریکایی‎ها دست چدنی خود را از دستکش مخملی بیرون آوردند/ طرح مجلس علیه نظام های آمریکا با رای بالا تصویب خواهدشد

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تروریست قلمداد کردن سپاه یک حرکت نابخردانه و احمقانه بود که اگر ترامپ می‌دانست که چه عواقب مثبتی برای ایران دارد هرگز دست به چنین کاری نمی‌زد.

نماینده مردم میمه، برخوار و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همین دیروز که ترامپ این حرکت را بر اساس نادانی انجام داد شما می‌بینید که چه اثرات مثبتی در کشور ما داشته است.

وی افزود: یک نمونه از این اثرات نماد پرشکوهی بود که در تاریخ ایران به ثبت رسید و آن حضور نمایندگان با لباس سبز مقدس سپاه در مجلس بود و با این نوع لباس اعلام کردند که اگر شما می‌خواهید سپاه را تروریست بنامید، بدانید که ما از همه اقشار و همه در کنار هم یک حرف می‌زنیم و همه ما یک سپاهی هستیم و از سپاه حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: امروز بعدازظهر در مجلس شورای اسلامی طرح بسیار مترقی جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر امریکا تا کنون بیش از 220 امضا دارد و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیش‌بینی می‌کنم که با رأی بالایی تصویب می‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در ادامه گفت: این طرح که یک ماده واحده و دارای چهار بند است؛ در خود ماد واحده بیان کرده است که ما در مقابل این اقدامات نابخردانه امریکا در جهت تضعیف صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی مقابله خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تمامی نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی آمریکایی‌ها در غرب آسیا به عنوان تروریست قلمداد می‌کنیم و هر کشوری هم که کمک مالی، فنی، آموزشی، خدماتی و … به آن‌ها بکند به‌عنوان معاون تروریست‌ها آن را هم مسئول می‌دانیم و با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

نماینده مردم میمه، برخوار و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بند یک دولت و نیروهای مصلح موظف کردیم که مصوبات شورای عالی امنیت ملی در خصوص برخورد قاطعانه با تروریست‌ها را انجام دهند و اقدامات متقابل با آن‌ها را پیگیری کنند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: در بند دوم دولت و نیروهای مسلح موظف شده‌اند به‌گونه‌ای عمل کنند که نیروهای آمریکایی و دیگر نیروهای تروریستی نتوانند از تمام امکانات موجود علیه منافع مردم ایران استفاده کنند

وی افزود: در بند سوم دولت را موظف کردیم از تمام ظرفیت‌ها حقوقی، دیپلماتیک و سیاسی استفاده کند برای اینکه آمریکایی‌ها و سایر نیروهای تروریستی کمتر بتوانند ازتاسیسات، منابع مالی و امکاناتی که در کشورهای منطقه وجود دارد استفاده کنند و موضوع را از مراجع بین‌المللی دنبال کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: این حرکت نشان داد آنچه ازFATF ، CFT و پالرمو ما یبان می‌کردیم صحیح است و اکنون همه متوجه شدند.

حاجی گفت: صبر آمریکایی‌ها تمام شد و دست چدنی خود را که تا کنون زیر مخمل پنهان کرده بودند از آستین خود بیرون آوردند و به‌صراحت این‌چنین کار خبطی انجام دادند.

وی در پایان بیان کرد: در سال‌های بعد از انقلاب، آمریکایی‌ها هر کاری را انجام دانند با تعابیری که در کشور اتخاذ شد و اصولی که نظام جمهوری اسلامی داشته تبدیل به یک فرصت علیه آمریکایی‌ها در کشور شد.

 

جلال میرزایی، نماینده ایلام:

تروریست خواندن سپاه در راستای منافع اسرائیل و عربستان است/ دولت و مجلس با قدرت حامی سپاه هستند

"جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امریکا اظهار کرد: ترامپ نشان داد که در راستای منافع اسرائیل و عربستان حرکت می کند.

وی گفت: این اقدام دولت آمریکا در راستای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است و برخی نیز معتقدند در راستای وا داشتن جمهوری اسلامی به مذاکره است، لذا با توجه به تجربه ای که جمهوری اسلامی از عملکرد ترامپ دارد، مذاکره با آمریکا با این روند بسته شده است.

نماینده مردم ایلام افزود: صرف نظر از اینکه این اقدام چه تاثیری بر روابط جمهوری اسلامی ایران با آمریکا دارد، امریکا از تأثیر سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه به خوبی آگاه است.

میرزایی بیان کرد: ترامپ در راستای منافع رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی نمی شناسد و قوانین و مقررات بین المللی نیز برای وی اهمیتی ندارد.

وی ادامه داد: آنچه ترامپ انجام داد متمرکز بر سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی است و اینکه سپاه باعث شده راهبرد آمریکا در منطقه در ارتباط با سوریه، عراق و لبنان با شکست مواجه شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه دولت و مجلس با قدرت حامی سپاه هستند، تصریح کرد: بنده خیلی خوش بین هستم که این اقدام ترامپ در داخل کشور باعث می شود که سپاه، دولت و مجلس بیشتر به هم نزدیک شوند و حتی با قدرت حامی سپاه هستند و همکاری تنگاتنگی برای حل مشکلات اقتصادی و حل بحران های طبیعی داشته باشند.

میرزایی تأکید کرد: در این شرایط نیاز داریم همه ظرفیت هایمان را بکار بگیریم تا با ارائه خدمات و حل بخشی از مشکلات، معیشت مردم فراهم شود.

 

حسین مقصودی، نماینده سبزوار:

مجلس اقدام آمریکا علیه سپاه را محکوم خواهد کرد/ پیشرفت‌های روزافزون سپاه دلیل دشمنی آمریکا با این نهاد است

حسین مقصودی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن‌چنان در راه تداوم  امنیت و صیانت از کشور بی‌دریغ و جانانه تلاش کرده است که همیشه مورد هجوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه نقش سپاه پاسداران در حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و همچنین حفظ ارزش‌ها دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست تأکید کرد: پیشرفت‌های روزافزون سپاه در عرصه‌های مختلف دفاعی و نظامی و همچنین یاری‌رساندن به قسمت‌های مختلف کشور و دولت باعث شده است تا این  نهاد ولایی پی‌درپی از سوی دشمنان داخلی و خارجی مورد تخریب و کم‌لطفی قرار گیرد.

مقصودی در ادامه به اقدامات خصمانه و تروریستی آمریکا در کل جهان و اشاره کرد و افزود: آمریکای جنایتکار خود نشان بارزی از تروریسم در جهان بوده و گروه‌های تروریستی ساخته دست آمریکا کل منطقه را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس این حرکت را محکوم خواهند کرد تاکید کرد: باور داریم که سپاه پاسداران قدرت برتر منطقه و در خط مقدم مبارزه با توطئه‌هاست.

 

هادی قوامی، نماینده اسفراین:

چالش ایران و آمریکا یک چالش ماهوی است/ آمریکا به دنبال توسعه منافعش به هر قیمتی است

هادی قوامی، نماینده شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با اقدام دولت آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:  دولت آمریکا به دنبال این است که منافعش را در دنیا و خاورمیانه حداکثر کنند و و این هدف گاهی به اندازه ای برای آنها ارزشمند می شود که حاضر می شود بمب هایی 50 تنی بر سر مردم بریزند، تنش و اختلاف و هزینه ایجاد کنند تا حکومت های همسو با منافع خودش را  مستقر کنند.

وی ادامه داد: چالش ایران و آمریکا یک چالش ماهوی است، کشور ایران معتقد به نظام اسلامی است و سلطه را نفی می کند، در حالیکه نظام سرمایه داری به دنبال سلطه گری از طریق عوامل سلطه است تا بتواند منافعش را به هر قیمتی توسعه دهد.

نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس خاطر نشان کرد: ایران خواستار نفی سلطه گری است و خواهان این نکته است که هر کسی متناسب با  امکانات و شرایطی که دارد براساس اصل اعتماد متقابل و عدالت با همدیگر همکاری داشته باشند.

قوامی اضافه کرد: ایران همیشه براساس منطق عمل کرده است و در بعضی موارد باید اقدامات مقابله با مثل انجام شود که مجلس امروز در حال تهیه و تصویب طرح  سه فوریتی برای تروریست خواندن نیروهای آمریکا در غرب منطقه خاورمیانه و دولت آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریست هستند.

 

غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار:

آمریکا عامل بی نظمی در جهان است  

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت با محکوم کردن اقدام احمقانه آمریکا در اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» اظهار کرد: آمریکا می خواهد محور نظم جهانی باشد ولی خودش عامل بی نظمی در جهان است.

وی با بیان اینکه آمریکا قوانین بین المللی را زیر سوال می برد و لغو می کند، افزود: این نشانه بی نظمی و بی اقتداری آمریکاست.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه آنچه که نظام ملی و جهانی انتظار دارند این است که همه مقید به قانون و حقوق یکدیگر باشند.

 

منصور مرادی، نماینده مریوان و سروآباد:

اقدام نابخردانه دولت آمریکا تلاشی بر سرپوش نهادن بر شکست سیاستهای خارجی این دولت است

منصور مرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، در پی اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: اقدام نسنجیده و دور از آینده نگری دولت آمریکا ،مبنی بر در لیست گروه های تروریستی قراردادن سپاه پاسداران ایران اسلامی اقدام دیگری از جانب آمریکا بر ضد مردم ایران و جایگاه رفیع کشور عزیزمان است .

وی گفت: اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف ایران سرافراز در مجلس شورای اسلامی این اقدام خصمانه را محکوم نموده و آنرا نقض حقوق بین المللی در قبال مردم شریف ایران میدانم و حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی از نهاد انقلابی سپاه پاسداران و  بیانیه ی شورای عالی امنیت ملی مبنی بر تروریست خواندن "سنتکام "و تمامی نیروهای وابسته به آنرا اعلام میدارم .

وی افزود: اگرچه واضح و مبرهن است که این اقدام نابخردانه دولت آمریکا تلاشی بر سرپوش نهادن بر شکست سیاستهای خارجی این دولت علی الخصوص در خاورمیانه میباشد. در عین حال آمریکا باید خود را برای عواقب وخیمی که قریب الوقوع دامان این دولت را خواهد گرفت آماده نماید. چراکه مردم شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی سالهاست که با سیاست آمریکا آشناست و جواب درخوری تحویل دولتمردان آمریکا خواهد داد .

 

غلام محمد زارعی، نماینده بویراحمد و دنا:

سپاه پاسداران ذخیره الهی برای کمک به انقلاب و مردم است/نمایندگان مجلس در مقابل اقدام آمریکا مقابله به مثل خواهند کرد

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح زاگرس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) بیان کرد: روز پاسدار  متعلق به جان برکفان سپاه پاسداران بوده، کسانی که در کسوت شهادت یا جانبازی، راه پاک و نورانی  این نهاد مقدس را ادامه داده و در صحنه های مختلف در دفاع از حقوق مردم، مظلومان عالم و امنیت جامعه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه آرمان های الهی و انسانی  گام بر میدارند.

غلام محمد زارعی گفت: دیوصفتان و کسانی که  پوشش انسانی اما  باطن و عملکرد شیطانی دارند با انسان های پاک باخته و مخلص در حال ستیز  و تقابل بوده و این تقابل ابدی خواهد بود زیرا جنگی میان حق و باطل است و آنها در چهل سال گذشته از هیچ اقدام مذبوحانه کوتاه نیامده و هر روز به هرشکلی سعی داشتند با آرمان های انقلاب و نهاد های مقدس برخاسته از اسلام مقابله کنند.

وی افزود: اوج این مقابله این بود که در حرکتی بسیار زشت و  وقیحانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار داد، البته نباید از شیطان چیزی به غیر از این انتظار داشت زیرا آنها همیشه در مقابل حق ایستادگی می کنند، از طرفی اقدام آنها  مهر تاییدی بر حق مدار بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و این اقدام باعث حرکت بیشتر این نهاد انقلابی بر اساس حقانیت خواهد بود و در این  نبرد و ستیز این شیطان خواهد بود که منکوب خواهد شد.

زارعی گفت: نمایندگان مجلس در تقابل با اقدام خصمانه رئیس جمهور و هیئت حاکمه آمریکا  که برخاسته از اندیشه پلید آمریکایی ها و  صهیونیست ها بوده، کوتاه نخواهند آمد و ایستادگی خواهد کرد و بدون شک باید اقدامی مقابله به مثل و قوی تر از آنها نشان داده شود و نشان خواهند داد در مقایل این اقدامات پلید از راه و آرمان های خود دست برنخواهند داشت و با قدرت راه و آرمان های انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان فردی که از روزهای آغازین انقلاب توفیق حضور در عرصه های مختلف  همگاه با مردم استان و در مسوولیت های مختلف را داشتم، حضور سپاه پاسداران و بسیجیان را در عرصه های مختلف از قبیل جنگ هشت ساله، عرصه های سازندگی و عمرانی و موضوعات دفاعی و جبهه های فرهنگی را مشاهده کرده و صحنه هایی که در چهل سال گذشته این ملت تجربه کردند در همه عرصه ها  نیروهای سپاه پاسدارن حضور داشتند.

زارعی اظهار کرد: در وضعیت آب و هوایی اخیر که منجر به سیل شد و 24 استان کشور را درگیر خود کرد، و خانه، کاشانه و جان مردم را تهدید می کرد نیروهای سپاه پاسداران در این شرایط سخت حضور یافتند و به مردم سیل زده از راه های مختلف امداد رسانی کردند.

نماینده بویراحمد و دنا در پایان تاکید کرد: نیروهای سپاه پاسداران ذخیره های الهی برای انقلاب و مردم بوده که در لحظات سخت در کنار مردم هستند و با فداکاری خطرات را دور می کنند، در سیل اخیر هم سپاه پاسداران نقش مهمی در امدادرسانی به سیل زدگان داشت، به سهم خود از همه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حضور مفید و اثر گذاری داشتند تشکر می کنم.

 

شیران خراسانی، نماینده مشهد و کلات:

قلب هر ایرانی مأوای سپاه است/ نظام جهانی آمریکا در حال فروپاشی است

رضا شیران خراسانی در گفتگو با خبرنگار «صبح توس» ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: دولت آمریکا باید بداند که دوران قلدری و کدخدا منشی او گذشته و ملت‌های بزرگ جهان فهمیده‌اند نظم جهانی که آمریکا برای دنیا متصور بود ترک برداشته و در حال فروپاشی است.

وی افزود: اعلام مسئله تروریست بودن سپاه از سوی آمریکا دلیلی جز ضعف و زبونی آن‌ها ندارد چراکه نتوانستد با تحریم‌های ظالمانه ملت بزرگ ایران را به‌زانو درآورند و امروز از شدت خواری اقدام به چنین کاری کرده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس قلب هر ایرانی را مأوا و ملجأ سپاه دانست و گفت: حاکمان جور و ظالمان جهانی بدانند همه ملت ایران پاسدار بوده و هر خانه ایرانی مقری از سپاه است.

شیران خراسانی تأکید کرد: رفتار و کردار آمریکا در طول این چهل سال بعد از گذشت انقلاب نشان داده دولت آمریکا هم تروریست است و هم تروریست پرور هم منابع مالی تروریست را تأمین می‌کرده و هم در مسائل تنشی و تفرقه‌انگیز نقش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به لطف الهی آمریکا در این مسئله هم مثل سابق شکست سختی خواهد خورد و ملت ایران پایدارتر و قوی‌تر از گذشته خواهند شد.

 

حسن خسته‎بند، نماینده انزلی:

ملت ما افتخار می کند پاسدار باشد/ آمریکا واژه تروریست را وارونه تعبیر می کند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به اقدام آمریکا در قراردادن سپاه در لیست تروریست ها با بیان اینکه لازم می دانم روز پاسدار، میلاد حضرت عباس (ع) و امام سجاد را به همه شیعیان و دوست داران اهل بیت(ع) تبریک عرض کنم، گفت: قانون اساسی برای سپاه جایگاه تعریف کرده است و سپاه حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید براینکه ملت ایران افتخار می کنند پاسدار باشند، گفت: آمریکا و اسراییل در طول تاریخ جز جنایت و کشتار چیزی در کارنامه خود ندارند وصدها جنگ و میلیون ها کشته را در جهان به راه انداخته و به جای گذاشتند.

نماینده مردم انزلی در مجلس، ادامه داد: طی چهار دهه اخیر بیشترین جنایات را  در ایران از قبیل حمله به هواپیمای مسافربری، اقدامات تروریستی، جنگ تحمیلی و… انجام داده است.

خسته بند با اشاره به اینکه آمریکا کارخانه تولید کننده گروهک های تروریستی در جهان است، تصریح کرد: آمریکا داعش را خلق کرد که از لحاظ مالی و تبلیغاتی آن را مورد حمایت قرار داد و جنایات آنها در سوریه و عراق مشخص است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا و ازنابش اسراییل و عربستان سعودی، نهادهای مبارز با تروریست را تروریستی معرفی می کند، اضافه کرد: آمریکا گروهک هایی مثل منافقین را که بیش از ۱۷هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند از لیست گروهک های تروریستی خارج کرده است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا به دروغ خود را طرفدار حقوق بشر معرفی می کند، گفت: ملت های جهان خودشان می توانند قضاوت کنند که آیا سپاهی که در تاریخ انقلاب سابقه ای جز ایستادن در مقابل متجاوزینی مثل امریکا و ازنابش ندارد را تروریست می نامد.

وی گفت: به قضاوت ملت ها باید گذاشت که دولت آمریکا و متجاوز اسراییل تروریست است یا سپاه ایران که کمک به مظلومان را در کارنامه دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه سپاه با تمام امکانات در کنار بسیج و ارتش به کمک سیل زدگان رفته است، اظهار کرد: آمریکا واژه تروریست را وارونه تعبیر می کند و خود را طرفدار حقوق بشر می داند و مبارزین علیه تروریست را گروه های تروریستی قلمداد می کند.

 

عباس گودرزی، نماینده بروجرد:

سپاه در خط مقدم مبارزه با تروریست است/ اقدام خصمانه دولت آمریکا منجر به اتحاد تمام جریان های سیاسی کشور شد

عباس گودرزی در گفت و گو با سفیر افلاک با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا اظهار داشت: دقیقا در شرایطی که سپاه به کمک مردم سیل زده شتافته و تمام امکانات خود را برای گره گشایی از کار مردم به خدمت گرفته است، آمریکا در اقدامی خصمانه عقده گشایی می کند و سپاه را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی می کند.

وی اضافه کرد: سپاهی که بزرگترین و برجسته ترین نهاد دفاع از حقوق مستضعفان و مبارزه با ظلم و تروریست، سپاهی که خود قربانی تروریست است، سپاهی که در خط مقدم مبارزه با تروریست است و اخیرا نیز دنیا شاهد بود که سپاه پوزه داعش را بر زمین مالید.

به گفته وی روشن است که آمریکا در ادعای مبارزه با تروریست صادق نیست  و این اقدام حاکی از دروغ بودن ادعای آمریکا است.

گودرزی تصریح کرد: قطعا سپاه در قلب ملت ایران جای دارد و این جسارت آمریکا نیز به فرصتی جدید برای انقلاب تبدیل می شود و همگان دیدیم که این اقدام جاهلانه و خبیثانه آمریکا باعث شد که مجلس از تمام جریانها و گرایشهای سیاسی، امروز لباس سبز سپاه بر تن کردند و آمریکا نتیجه عکس گرفت.

وی اظهار داشت: آمریکا از این که سپاه حافظ انقلاب و خادم مردم است عصبانی شده و با این اقدامات خصمانه به تصور باطل خودش به دنبال کاهش اقتدار و قدرت بازدارندگی ملت ایران است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: اما ملت ایران مثل همیشه قدردان زحمات و خدمات سپاه است و همچون گذشته سپاه در کنار ملت اجازه نخواهد داد که آمریکا کمترین غلطی بکند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،در متن این بیانیه آمده است :

"بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا،در محکومیت صهیونیسم ، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است.

دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد.

شکل گیری ، تثبیت و استمرار  این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم فاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی  آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می دهد.گستردگی ، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می شود.جنبشی که با سرعتی مثال زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه های جغرافیایی و آموزشی غرب است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه ها که علی رغم خفقان ناشی از سلطه لابی های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته علیه آنها را قویا محکوم می کند.

همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاهها ، مراکز علمی و فرهنگی جهان ، فارغ از هر نژاد و مذهبی،از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است. بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری،حداقلی ترین مسئولیت انسانهای آزاده و خیراندیش دنیا  در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه ، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود. انشاالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود