Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:25:04 GMT

واریز یک ماه مستمری اضافه به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۷۵۳۵

واریز یک ماه مستمری اضافه به سیل‌زدگان

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز یک ماه مستمری اضافه برای مستمری‌بگیران آسیب دیده از سیل تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتمداری اظهار کرد: در حال حاضر با بررسی‌های میدانی، خانوارهای تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در «معمولان» و «پلدختر» که از سیل آسیب‌دیده‌اند، مشخص شده‌اند و بر همین اساس صندوق مذکور موظف شده است که یک ماه حقوق را به صورت اضافه به حساب این خانوار واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مبلغ ظرف بیست و چهار ساعت آینده واریز می‌شود و محل تأمین اعتبار آن از ذخیره سال گذشته صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بوده است.   وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد آورشد: این اقدام در سایر استان‌های آسیب دیده از سیل در حال بررسی است و دستور داده شده است تا آمار دقیقی از خانواده‌های تحت پوشش آسیب دیده از سیل ارائه شوند تا یک ماه مستمری اضافه به حساب این افراد واریز شود.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مرادی بانوی ایثارگر روستای نورآباد از توابع شهرستان مهر با فداکاری در صحنه واژگونی خودرو جان راننده جوان را نجات داد.

پنج شنبه شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ زهرا مرادی با پراید سواری خود از روستای نورآباد مهر، به همراه خانواده خود راهی منزل پدری خود در شهر خوزی بودند که به محض واژگونی خودرو ۴۰۵ سبقت گرفته از آنها با صحنه دلخراش آسیب و واژگونی خودروی مواجه می‌شوند که زهرا به کمک خانواده خود جان راننده خودرو آسیب دیده را نجات می‌دهند

در این گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر به صورت میدانی در منزل این خانواده فداکار حاضر شده و با آنها گفتگو می‌کند، آنها می‌گویند پس از بیرون آوردن راننده جوان از خودروی سانحه دیده ۴۰۵ و حمل وی به بالای جاده، خودرو دچار آتش سوزی کامل می‌شود.

کد خبر 6096091

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده