Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ۲۳۴ روستای خوزستان همچنان در معرض خطر هستند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ اجتماعی محیط زیست پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ اظهار کرد: 141 روستای استان خوزستان به دلیل آبگرفتگی تخلیه شدند و 234 روستا نیز در معرض خطر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تا امروز 67 هزار و 647 نفر در 60 اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند و روزانه 105 هزار پرس غذای گرم بین آسیب‌دیدگان توزیع می‌شود.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به توزیع 5 هزار بسته اقلام بهداشتی بین آسیب‌دیدگان در روز جاری، گفت: در حال حاضر وضعیت در استان خوزستان تقریبا پایدار است و نسبت به روزهای گذشته از شرایط بهتری بهره‌مند هستیم. 

سلیمی همچنین گفت: تاکنون با انجام 365 سورتی پرواز توسط بالگردهای هلال‌احمر، خدمات امدادی و توزیع اقلام غذایی و پزشکی بین سیل‌زدگان انجام شده است.

سخنگوی اورژانس: احتمال مصدومیت 4 سرنشین بالگرد سقوط‌کرده پلیستشکر بطحایی از دانش‌آموزان جهادی برای پاکسازی 40 مدرسههلال احمر: کمک‌های صنایع و مشاغل به سیل زدگان از درآمد مشمول مالیات قابل کسر استکردوانی: روستاهای سیل‌زده حاشیه رودها را به نواحی مرتفع‌تر منتقل کنید / سیل هم قربانی سوءمدیریت شد

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,23,24,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل هلال احمر سیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است