Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که حامل سلام ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جانبازان استان قزوین بود، ضمن دیدار با سه نفر از جانبازان ۷۰ درصد، سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به ایشان و همه جانبازان استان قزوین ابلاغ نمود و از صبر و استقامت این عزیزان و خانواده‌هایشان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج عباس ربانی، حاج محمود محمدی‌نیکو و حاج مصطفی نجفی سه تن از جانبازانی بودند که آیت‌الله عابدینی با ایشان دیدار کرد و در این دیدارها ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: جوانمردی، ایستادگی و جانبازی شما عزیزان است که به کشور و ملت‌های مسلمان عزت و آرامش بخشیده است و بر روی این کوه استوار و با عظمت نام ابوالفضل العباس (ع) می‌درخشد.

وی در ادامه با تقدیر از خانواده‌های جانبازان تأکید کرد: همسران جانبازان در مجاهدت‌های این عزیزان شریک هستند چرا که در طول این سال‌ها سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و از این عزیزان حمایت کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: کاری که جانبازان کردند، معامله با خدای متعال بود و همانند حضرت عباس (ع) آسایش و راحتی امروز را به عزت و عظمت فردا فروختند تا از معامله با خدا سربلند بیرون بیایند و با این کار سرمایه‌هایی که داشتند، افزون شود.

حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این دیدارها حضور داشت.

کد خبر 4587212

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند