Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی نوروزی رییس بسیج دانشجویی این دانشگاه با اعلام این مطلب، گفت: در این اردوی جهادی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بسیج دانشجویی برپا شده است؛ تعدادی از دانشجویان بسیجی با اعزام به استان لرستان، جهت یاری رساندن به مردم سیل زده‌ی شهر "معمولان" در این شهر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی افزود:‌ جهادگران که شامل دانشجویان رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی شهرسازی و سایر رشته ها هستند، با انجام عملیات لجن کشی و بازگشایی راه‌ها سعی در یاری رساندن مردم سیل زده جهت بازگشت به خانه‌هایشان دارند.

وی با تاکید بر تامین هزینه‌های مالی این اردوی جهادی توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، خاطرنشان کرد: این دانشگاه همچنین با اختصاص ادوات مکانیکی مانند باب کَت، خودروهای سواری و ... سعی در کمک به بازسازی مناطق سیل زده داشته است.

مرحله‌ اول این اردوی 10روزه از 15فروردین ماه آغاز شده و تا 25فروردین ادامه خواهد داشت و در مرحله‌ دوم نیز تعدادی از دانشجویان به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی سیل برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه

زعفر قلی نژاد ریاست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: باتوجه به اینکه جامعه ما در حال حاضر از ابعاد مختلف اعم از بحث اقتصادی، بحث فرهنگی، در حال دگرگونی و تغییرات هستند.

باوجود این تغییر تحول میان ابعاد مختلف، جایگاه استاد دانشگاه همچنان به قوت خودش باقی است و میتوان گفت به عنوان یک الگو عمل میکند.

وی ادامه داد: استاد خوب باید دارای دو ویژگی باشد، اولین ویژگی به این گونه باشد که بر روی درس مربوطه تسلط کافی را داشته باشد و علاوه بر این، به بهترین شیوه و روش بتواند تدریس بکند و دومین ویژگی میتوان به چگونگی روابط بین استاد و دانشجو اشاره کرد.

وی در ادامه بیان داشت: یک استاد خوب وقتی با دانشجویان خود روابط صمیمی توانست برقرار کند، هم میتواند بر دانشجویان تاثیر مثبتی بگذارد و هم میتواند بهترین راهنما و الگویی برای دانشجویان وی باشد همچنین استاد علاوه بر مسلط برروی درس خود، باید با دانشجویان روابط بهتری برقرار بکند.

وی در مورد روابط اساتید دانشگاه آزاد و تاثیر طرح پویش بر دانشجویان افزود: رفتار و عملکرد اساتید دانشگاه های آزاد نسبت به سایر دانشگاه ها بسیار بهتر است؛ زیرا اساتید این حوزه در تلاش برای بهبود و پیشرفت وضعیت دانشجویان در تحصیلات و آینده شغلی هستند که نمونه بارز آن، ایجاد طرح پویش است که در دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه‌ها استقبال بیشتری داشته و روابط دانشجویان را با محیط کار و اجتماع بهبود بخشیده است.

خبرنگار سمانه بابازاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1229218

دیگر خبرها

  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر