Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:28:00 GMT

اشتغال و درمان دو موضوع مهم بنیاد شهید در سال ۹۸ است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۷۸۷۱

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و درمان را دو اولویت مهم برای جامعه‌ی هدف بیان کرد .

به گزارش ایسنا، «محمود پاکدل» در مراسم سلوک صابران که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حوزه هنری استان ایلام، برگزار شد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، ناجوانمردانه، علیه جوانان این مرز و بوم از موادی استفاده کردند که حتی خودشان از درمان آن عاجز هستند و هنوز تعداد زیادی زیادی از جانبازهای شیمیایی برای تردد در شهر باید کپسول‌های اکسیژن را به همراه داشته باشند که این سند خواری زبونی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انقلابی ملت ایران ادامه دهنده راه عاشورا و کربلا است و شماها برای حفظ این انقلاب عاشورا و کربلا را تکرار کردند و در این مسیر رزمندگان ۱۳ ساله ما از قاسم بن الحسن و پیرمردان ما از حبیب بن مظاهر تبعیت کردند.

پاکدل گفت: دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دسیسه‌های مختلفی از تحریم تا جنگ هشت ساله را بر مردم ایران تحمیل کردند و امروز در آستانه میلاد امام حسین و روز پاسدار وزارت خارجه آمریکا اقدام مذبوحانه دیگری انجام داد و سپاه را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثار گران ادامه داد: قطعاً بدانید آمریکا و دشمنان ما بیشترین آسیب را از این ناحیه خوردند و آمریکا متوجه شد که سپاه پاسداران نه تنها محبوبیتش در بین مردم ایران زیاد است بلکه این محبوبیت به کشورهای دیگر هم بیشتر خواهد شد.

پاکدل گفت: بنیاد شهید و امر ایثار گران با تحت پوشش قرار دادن ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌هایشان خدماتی در چهار چوب قوانین از جمله قانون جامع ایثار گران و احکام قانون برنامه ششم برای افراد تحت پوشش انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: اشتغال و درمان دو موضوع مهم ابلاغی برای سال ۹۸ در رابطه با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

وی در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسؤول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسألت نمود.

لازم به ذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

کد خبر 6095122

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود