Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به آخرین وضعیت آب‌گرفتگی شهرستان‌های سیل‌زده استان گفت: با اقداماتی که انجام شد اکنون ۲۰ درصد شهر آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی است و در گمیشان نیز سیلاب تا دو روز آینده از شهر تخلیه می‌شود. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میرمحمد غراوی ظهر امروز درباره آخرین وضعیت شهرهای سیل‌زده استان اظهارداشت: تلاش‌ها برای خروج آب از شهرهای آق‌قلا و گمیش‌تپه ادامه دارد و در برخی مناطق آب فروکش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود 20 درصد آق‌قلا همچنان دچار آب‌گرفتگی است، گفت: در محله‌های حکیم‌آباد و بخشی از عیدگاه آب فروکش کرده و در محله‌هایی که قبلاً دو تا دو و نیم متر آب وجود داشت عمق آب اکنون به 70 تا 80 سانتی‌متر رسیده است.

پاکسازی 10 روستای آق‌قلا توسط سپاه اصفهان ادامه دارد؛ نیاز مبرم سیل‌زدگان به وسایل زندگیفاز 3 شهرک صنعتی آق‌قلا همچنان دچار آب‌گرفتگی استاحداث کانال انحرافی برای جلوگیری از ورود رواناب به آق‌قلا؛ سرریز سد وشمگیر کاهش یافت

سرپرست استانداری گلستان درباره وضعیت شهر گمیش‌تپه بیان داشت: امروز حجم آب در گمیش تپه کاهش یافته و سطح آب‌گرفتگی به حدود ده درصد رسیده است.

وی گفت: در بخش شرقی شهر گمیش‌تپه در خیابان‌های انقلاب اسلامی و استقلال جنوبی هنوز آب هنوز 30 سانتی‌متر ارتفاع دارد.

غراوی افزود: بخش شمالی روستای قرنجیک خواجه‌خان همچنان در محاصره آب قرار دارد و به دلیل زیر آب رفتن پل راه ارتباطی پنج روستا قطع شده بود که این مشکل امروز با باز کردن راه فرعی برطرف می‌شود.

به گفته وی، در صورت ادامه شرایط کنونی تا دو روز آینده آب از شهر گمیش‌تپه خارج شود.

انتهای پیام / ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی