Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@23:46:08 GMT

یارانه همه مراکز آموزشی اوتیسم پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۳۳۱

یارانه همه مراکز آموزشی اوتیسم پرداخت شد

به گزارش ایسکانیوز، داریوش بیات نژاد در مراسم افتتاح دوازدهمین مرکز روزانه آموزش و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم که صبح امروز با حضور حسین نحوی‌نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور برگزار شد اظهار کرد: در حالی دوازدهمین مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم در تهران راه‌اندازی می‌شود که بهزیستی استان توانسته خدمات خوبی را به افرادی که به این مراکز مراجعه می‌کنند داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف سازمان بهزیستی برای خانواده‌ها و افراد دارای اختلال طیف اوتیسم گفت: ارتقا کیفیت زندگی فرد دچار معلول و همچنین کیفیت زندگی خانواده از مواردی است که مورد توجه سازمان بهزیستی قرار دارد و افراد و خانواده‌ها با حضور در این مراکز آموزشی روزانه خدمات مناسبی را در حوزه توانبخشی دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ارتباط با پرداخت یارانه مراکز روزانه گفت: علیرغم همه مشکلات یارانه این مراکز به صورت صددرصد پرداخت می‌شود و هم اکنون ۶۵۵ فرد دچار اختلال اوتیسم از این مراکز یارانه دریافت می‌کنند.

بیات‌نژاد ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در سازمان بهزیستی و با عنایت به اینکه استان تهران در مناطق بحرانی و بلایای طبیعی معین استان خوزستان شده است به زودی اقلام و کمک‌های استان تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر کل بهزیستی استان تهران پرداخت یارانه صددرصدی مراکز اوتیسم راکز آموزشی و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم داریوش بیات نژاد سازمان بهزیستی اوتیسم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیر کل بهزیستی استان تهران سازمان بهزیستی اوتیسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی صبح چهارشنبه در بازدید از بهزیستی استان قزوین و در نشست با رئیس و معاونین بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه بهزیستی مأموریت پر مخاطره‌ای دارد، تصریح کرد: در استان قزوین با مشکل زیرساختی روبه‌رو هستیم، در حوزه منابع انسانی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید با پیگیری حل شود.

وی افزود: پرداخت حقوق باید براساس عدالت باشد و عدالت به معنای مواسات نیست بلکه کارکنان هر سازمان با توجه به وظیفه و زمانی که مأموریت خود را انجام می‌دهند باید حقوق دریافت کنند در این میان بهزیستی مأموریت مخاطره‌آمیز و زمانبری دارد، در این زمینه دولت و به خصوص مجلس در زمینه قانون گذاری باید ورود جدی داشته باشد.

معاون استاندار اظهار کرد: یکی از ناترازی‌های موجود در کشور حوزه ناترازی پرداخت است که مدیریت منابع را با تنش روبه‌رو کرده است اما رویکرد دولت حل قاعده‌مند این مسائل و یکی از اولویت‌های اساسی دولت پیگیری این امر است، باید قبول کرد بخش عمده موضوعات مربوط به نحوه و میزان پرداخت‌ها د اختیار استان‌ها نیست و باید به صورت ملی و گاهاً در تعاملات بین قوا حل و فصل شود.

وی افزود: فعالیت بهزیستی استان در حوزه حمایتی اشتغال، وام و مسکن ستودنی و قابل دفاع و نگاه ما در حوزه آسیب اجتماعی نگاه حمایتی و تقویت منابع است؛ ضمن اینکه باید تلاش شود موضوعات بی پاسخ و بلاتکلیف رها نشود و برای هر موضوعی بازه زمانی و هدف تعیین شود.

کاظمی بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی جامعه‌ای آسیب دیده است که ما باید برای تأمین آرامش آنها تلاش کنیم، بهزیستی استان قزوین باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

کد خبر 6100283

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»