Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل با تجمع در محوطه دانشگاه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل با تجمع در محوطه دانشگاه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اردبیل بعد از ظهر امروز در این تجمع پاسداران انقلاب اسلامی را از تبار عاشورا معرفی کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران در حمایت از سپاه پاسدارانراهپیمایی مردم در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاهمسئولان استان اردبیل یاوه‌گویی دشمنان را در تروریست نامیدن سپاه محکوم کردند

وی با اشاره به سخنان شهید آوینی اظهار کرد: اگر می خواهید ما را بشناسید واقعه‌ی کربلا را بخوانید. این پاسداران بودند که واقعه کربلا را به تصویر کشیدند این‌ها از تباری هستند که عاشورا را آفریدند.

وی افزود: این پاسداران کسانی بودند که خمینی کبیر فرمود «که من این سپاه را دوست دارم» و سیدعلی فرمود: «شما نور چشم و رکن رکین انقلاب هستید.»

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: پاسداران سبزپوشان سروقامت بوستان علوی هستند که در زمره‌ی نفس‌های سیدعلی نفس می‌کشند و با اشارات او غمزه‌گری می‌کنند.

تجلایی بیان کرد: همه‌ی عالم پاسدار هستند، شن‌های طبس پاسدار و مامور الهی بود. پاسداران کسانی بودند که نظام 2500 ساله‌ی شاهنشاهی را از بین بردند و در کودتای نوژه طعم شکست را به این از خدا بی‌خبران چشاندند. آن‌ها در 8 سال جنگ تحمیلی در مقابل دنیا ایستادند و یک وجب خاک را به کسی ندادند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: اگر می‌خواهید ما را بشناسید بدانید ما فرزندان روح الله هستیم. ما آن کوه سرافرازیم که اگر کسی با ما درافتد او را به دره‌های نابودی می‌فرستیم.

وی گفت: این جرثومه‌های فساد کار را به جای رسانده‌اند که پاسداران عدالت‌خواه و حامی مظلومان عالم را تروریست معرفی می‌کنند ولی بدانند و آگاه باشند اگر مولایمان سیدعلی اشاره کند مانند صاعقه خروشان بر سرشان فرود می‌آییم و خاک سفید را بر سرشان خراب می‌کنیم.

تجلایی خطاب به سران آمریکا گفت: در 40 سالگی انقلاب مثل شغال زوزه کشیدید و از آینده‌ی خود هراس دارید و می‌ترسید و ما مثل شیر ایستادیم.

وی افزود: بدانید ظهور منجی عالم در پیش است و ما رهروی آن سیدی هستیم که علم عدالت‌خواهی را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) تحویل می‌دهد.

وی گفت: روزی خواهد رسید که در خاک اسرائیل برای مردگانتان یک وجب خاک پیدا نخواهید کرد و وعده‌ی امام امت، حق است و اسرائیل و آمریکا از بین خواهند رفت.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به تجمع عظیم دانشگاهیان اظهار کرد: این کارکنان، دانشجویان و استادان نفس‌های خمینی را چشیده‌اند و به دشمنان این مملکت می‌گویند با پاسدار شوخی نکن، با دم شیر بازی نکن.

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان تجمع شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه در محل دانشگاه ایلام، تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رضا حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کردند.

کد خبر 6090974

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا