Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@02:52:49 GMT

آخرین قرعه کشی روزانه "لیگ نوین" برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۶۲۲

رویداد۲۴شرکت پرداخت نوین در قرعه کشی‌های روزانه خود با عنوان «لیگ نوین» هر روز، ۳۰ جایزه ۲ میلیون ریالی به پذیرندگان دستگاه‌های کارت‏خوان شرکت پرداخت‏‌نوین که حداقل ۱۵ تراکنش بالای ۲۵۰ هزارریال داشته‌اند را به قید قرعه پرداخت می‌کند.

در طول این لیگ، مجموعا ۲۷۰۰ جایزه ۲ میلیون ریالی به پذیرندگان شرکت پرداخت نوین اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه کشی "لیگ نوین" هر روز از صفحه رسمی شرکت پرداخت نوین به آدرس pardakht.novin برای مشتریان و علاقندان پخش زنده می‌شد.

همچنین قرعه کشی ۳ جایزه بزرگ ۲۰۰ میلیون ریالی فروردین ماه و ۳ جایزه بزرگ ۱ میلیارد ریالی پایانی "لیگ‏‏ نوین" در تاریخ شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، هم زمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) برگزار خواهد شد.

شرکت پرداخت نوین، در سال ۱۳۸۵، با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک تاسیس و خدماتی همچون نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه‌های پایانه فروش با قابلیت پذیرش همه نوع کارت‌های عضو شبکه شتاب نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه‌های خودپرداز، راه اندازی و راهبری دستگاه‌های کیوسک خدمت رسانی، ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی، ارائه خدمات پرداخت موبایلی را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرداخت نوین دستگاه پوز تراکنش مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال

مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ - ازبکستان، ششم خردادماه در سمرقند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهر‌های تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

ترکیب ۲۴ تیمی جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران