Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:20:02 GMT

انتقاد مهاجم سابق پرسپولیس از عملکرد بودیمیر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۷۷۵

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم عامل مهمی که باعث برد پرسپولیس شد بازی منطقی شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود. این تیم دور از هیاهوی همیشگی در بازی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی توانست تاکتیک‌های خود را در زمین مسابقه پیاده کند و به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس از تمام فضای زمین استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده تا حریفانش مجبور شوند به آنها فضا بدهند. تاکتیک پرسپولیس به گونه‌ای است که هر وقت خودش بخواهد توپ را به حریف می‌دهد اما با بازی فشرده‌ای که هنگام دفاع کردن نشان می‌دهد مانع از ارسال‌های دقیق بازیکنان مقابل خود می‌شوند. الاهلی تیم پر مهره‌ای بود اما اسیر هوش بالای بازیکنان و تاکتیک منطقی کادر فنی پرسپولیس شد.

کارشناس فوتبال ایران درباره افزایش شانس پرسپولیس برای صعود از گروه خود اظهار داشت: این برد کمک زیادی به روحیه پرسپولیس کرد. آنها در بازی‌های فشرده‌ای که تا پایان فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارند نیاز به روحیه بالا دارند. همین بردها سبب می‌شود تا پرسپولیس شرایط ایده آل خود را حفظ کند.

ابوالقاسم پور ضمن انتقاد از عملکرد ماریو بودیمیر در بازی‌های پرسپولیس اذعان داشت: او بازیکن بسیار خوبی است اما هنوز نتوانسته است برای پرسپولیس گل بزند. این موضوع باید هرچه زودتر حل شود. چون تبدیل به بحران برای خودش خواهد شد تا در عملکردش هم تأثیر بگذارد. کادر فنی پرسپولیس می‌تواند برنامه ویژه‌ای برای مهاجمان پرسپولیس در نظر بگیرد تا غیر از علی علیپور گلزن دیگری هم داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به فشردگی تقویم لیگ برتر درباره شانس قهرمانی پرسپولیس یادآور شد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی دارد. آنها بازیکنان قدرتمند و با تجربه‌ای دارند که در کلاس بالایی فوتبال بازی می‌کنند. این تیم برای پرسپولیس خطرناک است. به نظرم بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تکلیف قهرمان لیگ را روشن خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس عربستان لیگ قهرمانان آسیا بازی زمین فوتبال ایران لیگ برتر لیگ قهرمانان تقویم فوتبال پرسپولیس ابوالقاسم پور بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است