Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:56:56 GMT

باز هم نقص فنی علت سقوط مرگبار بالگرد پلیس + عکس خلبان شهید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۳۲۳

باز هم نقص فنی علت سقوط مرگبار بالگرد پلیس + عکس خلبان شهید

رکنا: فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از سقوط بالگرد در منطقه دالامپر در استان آذربایجان غربی خبرداد و گفت: در این حادثه، یک نفر از خلبانان شهید و سه تن دیگر از سرنشینان بالگرد نیز مجروح شدند.

 

به گزارش رکنا، سردار مستاجران با اعلام این خبراظهارکرد: صبح امروز، یک فروند بالگرد هواپیمایی نیروی انتظامی هنگام جابجایی نیروهای مرزبانی در ارتفاعات صعب العبور غرب کشور (منطقه دالامپر در استان آذربایجان غربی) به علت نقص فنی دچار سانحه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این حادثه، یک نفر از خلبانان شهید شد و سه تن دیگر از سرنشینان بالگرد مجروح شدند که حال آنان نیز وخیم گزارش شده است.

مستاجران با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: حال دیگر سرنشینان این بالگرد خوب است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده هواپیمایی ناجا در خاتمه گفت: یک تیم کارشناسی به منظور بررسی علت نقص فنی بالگرد به منطقه اعزام می‌شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث آذربایجان غربی نیروی انتظامی حادثه مجروح سقوط بالگرد عکس فیلم سیل زن دختر تصاویر پلیس یک زن شهرستان زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر روز یکشنبه کودکی با نام یسنا دیدار به همراه مادر خود به زمین کشاورزی می رود که حوالی ساعت ۱۷ عصر خبر مفقود شدن کودک به نیروهای هلال احمر استان علام می شود.

وی با اشاره به اینکه از همان ساعات ابتدایی تمامی نیروهای مردمی در کنار تیم های امدادی قرار گرفته و منطقه را برای پیدا کردن کودک چهارساله گشتند، افزود: ۳۸۷ نیرو مردمی، انتظامی و هلال احمر در منطقه مشغول جست و جو هستند.

فرماندار کلاله وسعت محل مفقودی را بین پنج تا هفت هزار هکتار زمین کشاورزی اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه محصولات کشاورزی باعث شده تا کار جست و جو کمی با سختی انجام شود امروز تیم های تخصص به همراه سگ های زنده یاب و بالگرد سبک از استان سمنان وارد منطقه شدند.

وی یادآور شد: تمامی برکه ها و آبگیرهای موجود تخلیه شدند و حتی لانه های حیوانات با بیل تراکتوری تخلیه شد اما تا این لحظه هیچ اثری از این کودک پیدا نشده است.

شیبک با اشاره به اینکه جستجو همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: برای یافتن این کودک چهار ساله مردم شهرهای مراوه تپه، مینودشت و گنبد وارد منطقه شدند و جست و جو همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امشب نیروهای بسیج و سپاه با دوربین های حرارتی وارد منطقه خواهند شد و دوباره جست و جو خواهند کرد که بتوانیم این کودک را سالم پیدا کنیم و به آغوش خانواده برگردانیم.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه در مفقود شدن این کودک امکان هر احتمالی وجود دارد، گفت: در کنار نیروهای تخصصی و مردمی جست و جو نیروهای پلیس و آگاهی هم مشغول بررسی هستند و امیدواریم هرچه زودتر این کودک در سلامت پیدا کنیم و تحویل خانواده دهیم.

کد خبر 6093438

دیگر خبرها

  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه