Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی حسینی گفت: امروزه سپاه درخت تنومندی است که از هر شاخه آن هزاران تخصص و تعهد در کنار مردم داری و خدمت رسانی جوانه زده است و به برکت نظام روز به روز بر سرشاخه های آن در جهت خدمت به اسلام افزوده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرلنده با تبریک ولادت با سعادت سیدالشهدا امام حسین(ع) و اشاره به تروریستی خواندن سپاه از سوی ترامپ گفت: اگر گذری کوتاه به تاریخ ایران بیاندازیم به خوبی شاهد آن هستیم که در تمام برهه های حساس تاریخ ملت ایران حماسه ها خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از مجاهدت های رئیسعلی دلواری تا سردار جنگل میرزا کوچک خان جنگلی و یارانی که با پاسداری از ارزش ها و آرمان ها و تمامیت ارضی کشور در زمان خویش از ایران و ایرانی با تکیه بر سلاح ایمان تا آخرین قطره خون خود جانانه دفاع کردند و ردای سرخ شهادت را پوشیدند.

 

محمد هادی حسینی تصریح کرد: در ادامه رشادت های ایرانیان و در بهبوهه انقلاب نیز با تشکیل کمیته انقلاب شاهد ضرب شصت بچه های کمیته انقلاب به عامل و عوامل نفاق در کشور بودیم که توسط امام خمینی(ره)  سپاه متولد شد سپاهی که برابر قانون اساسی و حاکمیت ایران برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب متولد شد و از بدون تولد تا کنون همواره به یکی از قدرت های برتر تبدیل شده است.

 

وی افزود: آنچه امروز باعث اقتدار سپاه پاسداران شده است الگو پذیری پاسداران از سیره و روش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بطن و کالبد پاسداران برای دفاع از اسلام و ایران است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: روحیه استکبار ستیزی سپاه پاسداران از بدو تولد تا کنون یکی از مهمترین شاخصه های سپاه بود که این موضوع باعث نگرانی شدید دشمنان به خصوص امریکا و اسرائیل بوده است که هرساله نیز با عناوین و شکل های مختلف نیز شخصیت های حقیقی و حقوقی این نهاد مقدس را تهدید و تحریم می کنند که پس از چهار دهه یک امر عادی برای این شخصیت ها شده است.

 

وی تاکیدکرد: از طرف دیگر توانمندی های نظامی و دفاعی سپاه پاسداران در این سال ها باعث شد تا هر روز شاهد یک پیشرفت فوق العاده در حوزه های دفاعی و امنیتی در خودکفایی سپاه باشیم و از این رو این همه توان فکری و خلاقیت در حوزه مسائل دفاعی و نفوذ به عمق استراتژیک منطقه یعنی سوریه و عراق باعث شد تا دشمنان کین و غضب خود را نسبت به سپاه نیز مضاعف کنند.

 

حسینی اظهارکرد: دشمنان ما به خوبی به قدرت و توان سپاه در حوزه های مختلف پی بردند و خوب می دانند که نفوذ معنوی سپاه در بین مردم به خصوص در همین سیلاب استان های گلستان و مازندران، خوزستان، لرستان و کرمانشاه و کهگیلویه وبویراحمدو درکنار مردم این استان ها بودن علی رغم تعطیلات نوروزی همه و همه در کنار سایر نیروهای مسلح بسیج شدند و در حال خدمت رسانی هستند و مردم نیز به حق قدردان حضور حماسی نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران در لبیک به فرمان فرمانده کل قوا بودند.

 

وی تاکیدکرد: یکی دیگر از کین دشمنان از سپاه پاسداران به نمایش گذاشتن اقتدار دفاعی سپاه در خارج از مرز های کشور است که به خوبی در سوریه می بینیم که هر لحظه ای که اراده کنیم می توانیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم چرا که عمق استراتژیک دفاعی را به  منطقه ای کشانیده که دست پرورده های امریکایی و اسرائیلی را که گروهک های تروریستی از جمله داعش و النصره هستند را در سوریه ناکام گذاشت و باز هم بر توانمندی ها و قابلیت های سپاه در این حوزه نیز افزوده شده است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در عراق نیز وقتی العماره و سایر شهرها و استان های عراق در حال شکست بودند و داعش با حمایت مستقیم امریکایی ها در حال نفوذ به بغداد بودند این ایران و سپاه پاسداران بود که با حضور و توان فکری و عملیاتی سردار قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه این توطئه چندین ساله و هزاران میلیارد دلاری امریکایی ها و صهیونیستی ها نیز با شکست مواجه شده است و امریکایی ها بار دیگر سیلی محکمی از سپاه دریافت کردند.

 

وی تاکیدکرد: امروز امریکایی ها به خوبی فهمیده اند که سپاه علاوه بر یک قدرت نظامی در ایران یک ابر قدرت در کل منطقه خاورمیانه است که اگر کوچکترین خطای ایران را تهدید کند در کمترین زمان ممکن پاسخی قاطع دریافت خواهد کرد و این را در عراق و سوریه نیز به عینه تجربه کرده است.

 

حسینی گفت: توان سپاه پاسداران در حوزه هوا و فضا نیز یکی دیگر از توانمندی های است که سپاه را به یک قدرت برتر در هوا و فضا تبدیل کرده است که امریکایی ها با از دست دادن هواپیمای جاسوسی و بدون سرنشینRQ170 فوق پیشرفته خود توسط مهندسین جوان سپاه معکوس سازی شد و صحیح و سالم از چندین هزار کیلومتری به زمین هدایت و صحیح و سالم در اختیار سپاه قرار گرفت که این حرکت نیز موجب غضب و حسادت امریکایی ها از سپاه شده است که امروز سپاه با داشتن دانش لازم در حوزه پهبادها به یک قدرت برتر در جهان تبدیل شده است.

 

وی اظهارکرد: با این همه توانمندی و این همه شاخص های که بخش کوچکی از آن بیان شد چرا نباید دشمنان قسم خورده ما از سپاه نگران باشند چرا که سپاه تمام معادلات انان را در منطقه که هیچ بلکه در سراسر جهان برهم ریخته است و این یعنی اوج دشمنی با سپاه و قرار دادن نان سپاه در ضمره گروهک های تروریستی.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت:حماقت ترامپ در قرار دادن نام سپاه در لیست گروهک های تروریستی یک اقدام احمقانه بود چرا که سپاه یک نیروی نظامی و مستقل است و برابر قوانین بین المللی ترامپ نمی توانید این کار انجام دهد ولی با انجام این کار نیز قوانین بین المللی را زیر پا همانند سایر قوانین له کرده است و بدون شک بنا به اظهارات فرماندهان سپاه از امروز نیز سپاه با ارتش امریکا نیز همانند گروهک های تروریستی رفتار خواهد کرد و عواقب بسیار سختی در انتظار امریکایی ها خواهد بود.

 

وی افزود: همه ما اعتقاد داریم که عدو شود سبب خیر، با این اقدام امریکایی ها سپاه امروز به یکی از محبوب ترین نهادهای نظامی در کنار سایر نیروهای مسلح تبدیل شده است و این را در تمام جریانات سیاسی از اصول گرا و اصلاح طلب تا اعتدالی و غیره و ذالک تبدیل شده است و هم تفکرات مختلف و هم مردم امروز به یپاه پاسداران افتخار می کنند که بزگترین ابرقدرت پوشالی جهان را چنان میخ کوب کرده است که با کین و غضب از سپاه پاسداران ام می برد.

 

حسینی اظهارکرد: روز پاسدار را به همه پاسدارانی که امروز هرکدام یک شهیدمحسن حججی،شهید سردار همدانی هستنند  که در فاع از حرم عاشقانه و عارفانه شهید شیرین شهادت را نوشیدند تبریک می گوییم ولازم است به همه پاسداران ایران اسلامی بگوییم که همه ایران امروز سپاه است چرا که سپاه پاسداران متعلق به مردم است .

 

وی تاکید کرد: پویش سراسری ایران اسلامی در هشتک من یک سپاهی هستم امروز سراسر عالم را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است که این هم نمونه ای دیگر از نفوذ معنوی سپاه در قلوب ملت ایران است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان