Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:44:19 GMT

برای کارهای بزرگ باید خود باوری لازم را ایجاد کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۰۴۸۰

برای کارهای بزرگ باید خود باوری لازم را ایجاد کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علوی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی فردا بسیار سخت است و یک مسابقه دربی در پیش داریم؛ دربی همیشه سخت خواهد بود اما ما همه توان خود را به کار گرفتیم تا برنده شدن یک شروع جدید داشته باشیم.

وی در مورد اینکه از بازیکنان شناختی دارد یا نه گفت: اگر شناخت نداشتم این مسئولیت را نمی‌پذیرفتم؛ در تیم ما جوانان خوب با انگیزه و جویای نامی حضور دارند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان کیفیت خوبی دارند و امیدوارم تیم را به خوبی هدایت کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا هدایت این تیم را پذیرفته است، تصریح کرد: سال قبل یک کار بزرگ کردم امسال هم کریم بوستانی لطف داشت و من را به عنوان دستیار انتخاب کرد. مدیریت تیم در نهایت من را به عنوان سرمربی برگزیدند؛ امیدوارم به لطف خدا و کمک بازیکنان بتوانم کیفیت خوبی ارائه دهم؛ این انگیزه را در بازیکنان دیدم اگر بتوانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم نام تک به تک این بازیکنان در فوتبال ایران به ثبت می‌رسد؛ اگر به ماندن تیم باور نداشتم این سمت را نمی‌پذیرفتم. کار سخت را دوست دارم، از رده‌های پایین به بالا آمدم و حالا هم به این تیم ایمان دارم.

وی در مورد اینکه آیا نگران برکناری نیست بیان کرد: با مربیان بزرگی کار کردم که نتایج بسیار خوبی در فوتبال ایران گرفتند، من به این مسئله فکر نمی‌کنم همه تلاشم را می‌کنم تا موفق شوم چیزی که از مربیانی مثل برانکو، دایی و قلعه‌نویی یاد گرفتم این است که باید سخت تلاش کنم.

علوی افزود: از نظر تعداد بازیکن کم نیستیم حدود ۱۹ تا٢٠ بازیکن خوب داریم؛ به قول افشین قطبی ٢٠ دل شیر داریم. با جرأت می‌گویم اگر فکر نمی‌کردم این بازیکنان توانایی ندارند به هیچ وجه این مسئولیت را نمی‌پذیرفتم باید بازیکنان را به این باور رساند که می‌توانند موفق شوند، اگر این خود باوری در تیم ایجاد شود می‌توانیم کار بزرگی را رقم بزنیم.

کد خبر 4587444

منبع: مهر

کلیدواژه: استقلال خوزستان سید محمد علوی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان باکیفیت و خوبی در نیمکت خود دارد اما متاسفانه از این ظرفیت و پتانسیل به خوبی استفاده نمی‌کند.

پایان رافت در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از تیم پرسپولیس برابر تیم سپاهان اظهار کرد: حساسیت بازی اینقدر زیاد بود که عملکرد هر دو تیم چنگی به دل نمی‌زد و هر دو تیم با یک مهاجم کار می‌کردند. بازی بسیار پربرخورد و با تنش و خطای زیاد از هر دو تیم شاهد بودیم به طوری که بازی از حالت هجومی خارج شده بود و بازیکنان پرسپولیس و سپاهان از ترس این که گل نخورند با حساسیت زیادی بازی را پیش می بردند.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: درست است که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید اما پرسپولیس با توجه به اینکه استقلال هم جلوی تراکتور نتیجه را مساوی کرد و اگر بازی را می‌برد صدرنشین می‌شد، فرصت را از دست داد. البته استقلال هم بازی خوبی را برابر تراکتور به‌ نمایش نگذاشت.

وی ادامه داد: بازی به حدی کسل کننده و بی کیفیت بود که اگر به جای ۹۰ دقیقه، داور در دقیقه ۳۰ سوت بازی را می‌زد هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌داد. جای تعجب دارد که پرسپولیس با وجود اینکه در نیکمت خود از بازیکنان خوب و باکیفیتی برخوردار است اما نمی‌دانم چرا از پتانسیل خود به خوبی استفاده نمی‌کند و تعویض‌هایش خوب نیست. اگر این ضعف برطرف شود قطعا قهرمان خواهد شد.

رافت همچنین در ارزیابی از عملکرد سپاهان گفت: از سپاهان انتظار بیشتر از این می‌رفت با وجود این همه امکانات و بازیکن این تیم به ویژه در نیم فصل دوم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با چند باخت پی در پی فاصله زیادی از صدرنشینی گرفت. این تیم سال گذشته دوم شد اما امسال در حال حاضر با ۷ امتیاز اختلاف در جایگاه سوم قرار دارد. شاید بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه از  عملکرد تیم راضی باشند اما به عنوان یک کارشناس معتقدم که روند رو به رشدی در لیگ نداشت.

رافت در پایان گفت: وقتی سپاهان ۶ بازی را واگذار می‌کند چرا پرسپولیس برابر این تیم باید نتیجه را با تساوی به پایان برساند؟ نیمکت پرسپولیس معضل بزرگی است که باید در بازی‌های آینده به خوبی مدیریت شود تا دیگر امتیاز از دست ندهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است