Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@02:27:49 GMT

استاندار یزد، حفظ کرامت جانبازان را خواستار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۰۶۸۳

استاندار یزد، حفظ کرامت جانبازان را خواستار شد

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز چهارشنه به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) در دیدار و گفت و گو با جانبازان مرکز توانبخشی ثامن الائمه جانبازان ضایعه نخایی افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو تکریم ایثارگران و جانبازان است.
وی ادامه داد: روز جانباز فرصت بسیار خوبی است تا مردم و مسئولان بیش از گذشته به نقش ایثارگران و جانبازان در نظام و انقلاب اسلامی توجه کنند و برای حفظ کرامت آنها بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد خاطر نشان کرد: صبر و مقاومت جانبازان الگویی بی بدیل برای مردم و جوانان در راستای حرکت در مسیر ارزش های والای انقلاب اسلامی است.
طالبی گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی در بخش های مختلف و عرصه های داخلی و خارجی مدیون جانبازان است و باید همواره قدردان جامعه ایثارگران راه حق باشیم .
همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) جمعی از مسئولان با حضور در مرکز توانبخشی ثامن الائمه جانبازان ضایعه نخایی با اهدا گل از صبر و استقامت جانبازان و ایثار آنها تجلیل کردند .
در مرکز توانبخشی ثامن الائمه 25 جانباز ضایعه نخایی حضور دارند.
استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس 9 هزار و 685 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 2378 جانباز بالای 25 درصد و 170 جانباز نیز بالای 70 درصد هستند .
هفته بزرگداشت جانبازان از 19 فروردین ماه آغاز شده است.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب اسلامی ایران اسلامی جانبازان هشت سال دفاع مقدس یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!