Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:26:37 GMT

جابجایی مسافران راه آهن شمالغرب 17 درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۰۸۵۲

جابجایی مسافران راه آهن شمالغرب 17 درصد رشد داشت

علی خدایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 165 هزار و 331 نفر مسافر در راه آهن منطقه شمالغرب جابجا شده اند
که این میزان جابجایی در نوروز سال گذشته 141 هزار و 169 نفر بود.
وی اظهار داشت: در نوروز امسال به طور میانگین روزانه 28 رام قطار 6 هزار مسافر را جابجا کرده است، بطوریکه همه قطارهای مسافری این منطقه نوسازی و درجه یک و ناوگان فرسوده از خط ریلی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطرنشان کرد: 14 تیم بازرسی در نوروز به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات در قطارهای مسافربری این منطقه از راه آهن مستقر شده بودند.
به گزارش ایرنا، راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان و میانه را پوشش می دهد.
راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل 6 استان در ارتباط است.
9505/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 راه آهن مسافران نوروز منطقه شمالغرب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد واشنگتن در حال تغییر محل استقرار ناوگان نظامی خود در غرب آسیا در پی اعتراض بعضی کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام اماراتی نوشت: امارات در ماه فوریه گذشته به آمریکا اعلام کرد اجازه استفاده هواپیما‌های آمریکایی از پایگاه هوایی الظفره را برای حملات هوایی به یمن و عراق نخواهد داد.

این روزنامه خاطر نشان کرد: پنتاگون بمب‌افکن‌ها، جنگنده‌ها و پهپاد‌های تهاجمی را به قطر منتقل کرد تا محدودیت‌های امارات را دور بزند.

محدودیت‌هایی که امارات برای آمریکا تعیین کرد، به علت نگرانی ابوظبی از خشمگین شدن ایران در صورت کمک علنی به عملیات نظامی آمریکا، بود.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • گره اندر گره
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد