Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره گمانه‌زنی‌هایی که برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر رد لوایح پالرمو و CFT مطرح می‌کنند، عنوان کرد: باید این لوایح بار دیگر در کمیسیون‌ها بررسی شوند و اعضا برای اظهارنظر به مجمع بیایند تا بتوان درباره این موضوع نظر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او همچنین با اشاره به احتمال قرار دادن سپاه در فهرست تروریست از طرف آمریکا تاکید کرد که مسئله ایران با آمریکا به موضوعات دگیری ارتباط دارد و ماجرای این لوایح متفاوت است. مشروح این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:

 

*مشخص است که لوایح پالرمو و CFT چه زمانی مجددا در صحن مجع بررسی می‌شوند؟

 

نه، این لوایح فعلا در مرحله کمیسیونی است. کمیسیون‌ها بررسی می‌کنند و زمانی که نتیجه بررسی‌های آنها مشخص شد در دستور مجمع قرار می‌گیرد.

 

*قرار بود کمیسیون ویژه این لوایح را بررسی کند، سرنوشت آن کمیسیون چه شد؟

 

بله، قرار است کمیسیونی مشترک این کار را انجام دهد. منتها قرار بود این کمیسیون بعد از تعطیلات تشکیل شود، الان بعد از تعطیلات این کمیسیون باید بررسی کند و گزارش دهد.

 

*اطلاع دارید که جو مجمع درباره این لوایح به چه شکل است؟ پیش از سال جدید خبرهایی از احتمال رد شدن این لوایح در مجمع و منفی شدن نظر اعضای مجمع منتشر شده بود.

 

نه، من در حال حاضر از نظر اعضا اطلاع ندارم. باید کمیسیون تشکیل شود و اعضا در جلسات شرکت کنند تا ببینیم نظرات به چه نحوی پیش می‌رود.

 

*برخی از طولانی شدن زمان بررسی صحبت می‌کنند؟

 

الان نمی‌توان درباره این موضوع نظر داد. باید کمیسیون‌ها تشکیل جلسه بدهند و از میزان زمانی که هر کمیسیون برای بررسی اختصاص می‌دهد، زمان تقریبی برای بررسی لوایح مشخص می‌شود.

 

*اگر این اقدامی که از طرف آمریکا علیه سپاه انجام شده است در کنگره آمریکا هم تصویب شود و به صورت رسمی اجرا شود، می‌تواند بر بررسی این لوایح تاثیر بگذارد و موجب رد آن شود؟

 

نه، ارتباطی به این موضوع ندارد. مسئله ما با آمریکا که خارج از این موضوعات است، این معاهدات موضوع دیگری است و ارتباطی به آمریکا ندارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 مجمع تشخیص مصلحت نظام مجید انصاری سپاه پاسداران انقلاب FATF ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این هفته خود که به ریاست «صادق آملی لاریجانی» برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول خواهد پرداخت.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های هشت، نه و ده باقیمانده از ماده ده این طرح بپردازند.

یادآور می‌شود، طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

کد خبر 6092826

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند