Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی معتقد است تیمش باتوجه به این که باید حداقل ۱۶ بازی روی چمن مصنوعی انجام دهد کار سخت‌تری دارد.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز حاضر شد و اظهار کرد: از ماشین سازی که زمین تمرین در اختیار ما گذاشته تشکر می‌کنم و می‌دانم چه بازی سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم خود را برای چالشی بزرگ آماده می‌کنند و می‌دانم که با موفقیت آن بازی را پشت سر می‌گذارد.

وی ادامه داد: مصدومی برای بازی فردا نداریم اما عباس‌زاده نیاز به تمرین بیشتر دارد و آبشک نیز در این دیدار محروم است. نساجی تیم قابل قبولی است و ظرفیت بهتر شدن را هم داریم. وقتی در قائمشهر بازی می‌کنیم، حمایت هواداران باعث افزایش روحیه می‌شود و در خارج از خانه هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. آینده خوبی را برای نساجی در بازی‌های پیش رو تصور می‌کنم.

جلالی اضافه کرد: باید سعی می‌کنیم از ظرفیت‌هایی که داریم استفاده کنیم. گل نزدن ما در ۳ بازی گذشته بدین معنا نیست که ما نتوانسته‌ایم فرصت ایجاد کنیم بلکه موقعیت‌های بهتر نسبت به حریف ایجاد کردیم و در زدن ضربه آخر دقت نکردیم. در بازی فردا نیز همین روند را ادامه خواهیم داد و امیدوارم توپ‌هایمان تبدیل به گل شود. وقتی تیمی می‌داند در طول بازی دنبال چه هدفی است و موقعیت‌های زیادی می‌سازد یعنی تیم خوبی را در اختیار دارد.

سرمربی نساجی درباره زمین مصنوعی تیمش گفت: تمام تیم‌های لیگ برتری در هر فصل فقط بار روی این زمین بازی می‌کنند اما نساجی حداقل ۱۶ بازی در چمن مصنوعی بازی می‌کند که این اتفاق خوبی نیست. بازیکنان ما بیشتر دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند و باید به این موضوع دقت کنیم. لیگ خوبی را تجربه کردیم که سطح بالایی داشت. ۴ تیم از نظر امکانات با سایر تیم‌ها متفاوت هستند و خود را از بقیه جدا کرده‌اند و رقابت خوبی بین آن‌ها وجود دارد. البته کار پدیده که خود را در سطح آن‌ها نگه داشته است، قابل تقدیر است. در بین سایر تیم‌ها سایپا و نساجی و فولاد تیم‌های خوبی است. تعطیلات لیگ برتر از قبل برنامه‌ریزی شده بود و به خاطر منافع تیم ملی این کار درست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تیم فوتبال نساجی قائم شهر مجيد جلالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یاسر جلالی، مشاور وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه دائمی ساترا از اراده مشترک دستگاه‌های فرهنگی کشور برای حمایت و ساماندهی جریان تولید، توزیع و مصرف محصولات فرهنگی رسانه‌ای خبر داد.

یاسر جلالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و عملکرد سازمان تنظیم مقررات صوت‌وتصویر فراگیر گفت: «از بدو تاسیس ساترا یک قرابت و نزدیکی و آشنایی با این سازمان دارم. با بخشی از فعالیت‌ها آشنا بودم اما پس از بازدید از نمایشگاه با فعالیت‌ها به صورت عمیق‌تر آشنا شدم. فعالیت‌های ساترا از نظر تنظیم‌گری، تنوع و حجم فعالیت بسیار خوب است و انتظار داریم که در سرخط‌های اصلی که به آن توجه می‌شود اتفاق‌های خوبی رخ دهد.»

این مقام مسئول با اشاره به لزوم آینده‌نگری در فعالیت‌های ساترا افزود: «بخشی از کارها متوجه آینده است و الزاماتی دارد که مهم‌ترین آن اجماع حاکمیت در تصویب و تثبیت یک سری ضوابط است. بخش دیگر این الزمات توسعه فناوری و سرمایه‌گذاری است که امیدوارم با تمهیدات این سازمان شاهد رخ دادن اتفاقات خوب باشیم.»

جلالی با اشاره به برخی از هماهنگی‌های خوبی که در دوسال گذشته برای ایجاد یک تقسیم کار و هماهنگی در مقوله تنظیم‌گری رخ داده گفت: «من برداشتم این است که حداقل در شرایط فعلی چهارچوب‌های ارزشی بین دستگاه‌ها و متولیان مشترک است و اراده‌های مشترکی وجود دارد. ممکن است یک جاهایی بخشی از قاعده‌های حکمرانی ما هنوز مشخص نشده یا بخشی از تقسیم‌کارهای ما دقیق نبوده که طبیعتا باعث بروز یک اختلافاتی هم شده اما می‌توان به وضوح دید که در دور فعلی اراده برای اینکه متناسب با نیاز کاربر و برای توسعه زیست بوم کار بشود وجود دارد و مسابقه خوبی بین دستگاه‌ها در این زمینه شکل گرفته است.»

این مدیر فرهنگی با اشاره به همکاری‌هایی که با سازمان تبلیغات اسلامی نیز دارد، ضمن تایید ضرورت حضور موثر تولید کنندگان آثار محتوایی ارزش مدار در سکوهای جدید و پرطرفدار تاکید کرد: «توسعه محتوا و توجه به اثر یک رویکرد، خط کلی حرکت سازمان تبلیغات‌اسلامی است. تلاش سازمان تبلیغات اسلامی این است که بتواند متناسب با مخاطبین مختلف محتوا را توسعه بدهد و در این مسیر اثرگذاری داشته باشد. در این مسیر دسترسی به برخی از مخاطبین مهمتر مثل قشر نوجوان برای سازمان‌تبلیغات‌اسلامی بسیار مهم است و به همین دلیل باید از سکوهای مختلف و مسیرهای مختلف برای دسترسی به مخاطبین هدف کمک گرفت. مشارکت مجموعه‌های صوت‌وتصویر فراگیر هم یک ظرفیت بسیار مهم است که قطعا روی آن برنامه‌ریزی خواهد شد.»

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904259

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند