Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:25:46 GMT

نخستین محموله کمک های مردم مهاباد به سیل زدگان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۱۳۵۵

نخستین محموله کمک های مردم مهاباد به سیل زدگان ارسال شد

مهاباد - ایرنا - مسوول مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: نخستین محموله کمک های مردم این شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال به مناطق سیل زده ارسال شد.

رحمان رشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم خیر و نیکوکار مهاباد تاکنون 980 میلیون ریال کمک های غیرنقدی و 280 میلیون ریال کمک نقدی را برای سیل زدگان به این نهاد اهدا کرده اند که امروز به مناطق سیل زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این کمک ها شامل اقلامی چون مواد غذایی فاسد نشدنی، پتو، پوشاک، آب معدنی و وسایل مورد نیاز اولیه بوده که برای سیل زدگان استان لرستان و مناطق معلولان و پلدختر ارسال شده است.
مسوول مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اشاره به اینکه ارسال کمک های مردمی ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: سه پایگاه کمیته امداد در میدان جمهوری اسلامی (شهرداری)، چهارراه آزادی و مرکز نیکوکاری مسجد جامع (سور) پذیرای کمک های نقدی و غیرنقدی مردم است.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر تحویل در این پایگاه ها، به صورت مستقیم با شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880237558 و یا با شماره کارت 6039997950022310 ویژه کمک به سیل زدگان واریز کنند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای 28 و 29 اسفند 1397 در شرق استان گلستان، باعث سرریز شدن آب سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
در استان های جنوب غربی کشور نیز از جمله لرستان و خوزستان بارش باران در هفته های اخیر باعث بروز سیل و وارد کردن خسارت زیادی به ساکنان این مناطق شده است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد كمك هاي مردمي سيل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم

ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از ثبت اولین مشاهده‌ گونه با ارزش و نادر پلنگ ایرانی در سال ۱۴۰۳ توسط عکاسان حیات وحش با هماهنگی این اداره کل در زیستگاه‌های استان خبر داد.

علی سالاروند امروز (دهم اردیبهشت ماه) گفت‌: با ثبت فیلم یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد توسط عکاسان حیات‌ وحش با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، اولین حضور این گونه ارزشمند در مناطق حفاظت‌شده استان در سال ۱۴۰۳ تایید شد.

وی ادامه داد: وجود پلنگ به‌عنوان گونه چتر یا سایبان Umbrella Species یا به عبارتی جانوری که حضورش در یک محیط برای سایر گونه‌ها جنبه حمایتی دارد، نشان‌دهنده پویایی آن زیست‌بوم و تکمیل زنجیره غذایی منطقه و زیستگاه‌ است.

وی با تقدیر از خدمات محیط‌بان‌ها، بیان کرد: دستیابی به این سطح امنیت در مناطق تحت مدیریت اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان در وهله اول حاصل برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی محیط‌ بان خدوم در حفاظت از محیط زیست استان و در وهله دوم هوشمندسازی مناطق حفاظت‌شده و استفاده از فناوری‌های نوین است که نتیجه آن، ارتقای امنیت و افزایش مشاهده تعداد گونه‌های حیات وحش در مناطق حفاظت‌شده استان در دو سال گذشته بوده است.

سالاروند توضیح داد: در ایران ۱۰ گونه گربه‌سانان وجود داشته که با انقراض شیر ایرانی و ببر مازندران، این تعداد به هشت گونه کاهش یافته و از هشت گونه گربه‌سانان کشور تاکنون پنج گونه شامل پلنگ ایرانی، کاراکال، سیاه گوش، گربه جنگلی و گربه وحشی در لرستان شناسایی و ثبت شده که نشان‌دهنده غنای تنوع زیستی استان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اضافه کرد: پارسال سه قلاده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های استان لرستان مشاهده و ثبت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور