Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رییس کلانتری 142 کن، ظهر امروز از دستگیری یک سارق سابقه دار خودرو در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: این سارق مدتی تحت تعقیب پلیس بود که در نهایت روز گذشته با یک خودروی مسروقه شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا یوسفوند"، در این گفت: با شکایت شهروندان در خصوص سرقت های خودور در این محدوده تیم های اطلاعاتی و تجسس این کلانتری اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان پرونده آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بررسی های انجام شده و پایش خبر ها و اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک سارق سابقه دار حرفه ای در این محدوده انجام می شود که در نهایت با در اختیار قرار دادن مشخصات چهره متهم به ماموران گشت انتظامی این متهم در محدوده خیابان استخر شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

متهم که متوجه حضور ماموران شده بود، بلافاصله سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک، از دست ماموران فرار کند اما زمانی که صدای شلیک تیر هوایی پلیس را شنید به ناچار متوقف شده و خود را تسلیم پلیس کرد و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ یوسفوند، تصریح کرد: طی بازجویی های انجام شده این سارق به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، با شناسایی مالک خودرو از وی دعوت شد به کلانتری مراجعه کند که ضمن صورت جلسه خودروی مسروقه به وی بازپس داده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث دستگیری مرد سارق سابقه دار کن هفت عکس فیلم زن دختر سیل یک زن تصاویر یک مرد زندگی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد