Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس در دو فصل گذشته نمایش قابل قبولی در ترکیب تیم برانکو داشته است.سایت رسمی لیگ قهرمانان آسیا به همین مناسبت با هافبک عراقی پرسپولیس مصاحبه ترتیب داد که در زیر می‌خوانید:

 

پرسپولیس مقابل الاهلی با گل زلاتانی شجاع خلیل زاده پرده گل را باز کرد و در نهایت  با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسن گفت:ما سه بازی مهم دیگر در پیش داریم که باید به پیروزی برسیم و جواز صعود را کسب کنیم.البته ایرانی‌های زیادی در امارات از ما حمایت کردند و این سناریو در دو بازی هم ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: همانطور که می دانید بازهای فشرده و سفرهای بسیاری برای پرسپولیس وجود دارد و ما همیشه تحت فشار هستیم، اما خوشبختانه همه بازیکنان ما چه بازیکنان اصلی و نیمکت نشین در سطح بالای قرار دارند.

 

رسن در مورد حمایت هواداران گفت: می خواهم به طرفدارانی که از ما در دبی حمایت می کردند تبریک بگویم. آنها منبع قدرت برای ما بودند.ما در لیگ برتر مدعی هستیم و به دلیل دیدارهای حساس فشار بسیار بزرگی روی ما وجود دارد. ، اما به لطف مربی و کادر فنی همه بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند. 

 

ملی پوش عراقی اظهار داشت:"در یک گروه بسیار دشوار قرار داریم . پاختاکور پنج امتیاز دارد، السد چهار و الاهلی3 و با این شرایط کار در این گروه سخت تر شده است، بنابراین این سه بازی برای ما بسیار مهم است.گرچه در گام اول نمایش ضعیفی داشتیم اما در ادامه بهتر شدیم و 3 امتیاز بازی دیروز کمک بسیاری به ما کرد.البته این شکست باعث خواهد شد تا الاهلی به خود بیاید و تیم های بعدی کار سختی مقابل آنها خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: برانکو نشان داده که مربی با تجربه‌ای است و در فصل 2015 و 2017 به خوبی همگان شاهد این امر بودند حضور در فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان مهر تاییدی بر این امر است.ما می دانستیم که این یک مسابقه بسیار دشوار است و برای هر دو تیم مهم ، مخصوصا برای ما، چون پس از دو بازی تنها یک امتیاز داشتیم.این پیروزی بسیار مهم بود و در حال حاضر ما به السد، الاهلی و پاختاکور نزدیک هستیم، بنابراین بازی بعدی  تعیین کننده خواهد بود.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بشار رسن الاهلی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

طرفداری | نیکو ویلیامز در شبی که موفق به گلزنی شد، مورد اهانت قرار گرفت.

در جریان تقابل اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در لالیگا که با پیروزی 3-1 روخی بلانکوس در خانه همراه بود، نیکو ویلیامز مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت. پیش از پایان نیمه نخست، هواداران اتلتیکو مادرید با توهین هایی نژادپرستانه، باعث شدند نیکو ویلیامز تمایلی به ادامه بازی نداشته باشد و به داور درخواست توقف بازی دهد. پس از مداخله های لازم و درخواست کوکه و گریزمان از هواداران برای متوقف کردن این رفتار، بازی ادامه پیدا کرد و چند دقیقه بعد، نیکو ویلیامز موفق به گلزنی شد. او پس از گلزنی، با اشاره به رنگ پوست خود خوشحالی کرد و به توهین ها واکنش نشان داد. نیکو ویلیامز در مورد این اتفاق گفت:

برای زدن ضربه کرنر رفتم که صدای میمون شنیدم. کم بود اما شنیدم. مردم احمق همه جا حضور دارند. امیدوارم این شرایط کم کم تغییر کند. آن خوشحالی گل را با عصبانیت انجام دادم، این طبیعی نیست که به خاطر رنگ پوستت مورد اهانت قرار بگیری.

کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید نیز پس از این دیدار حمایت خود از نیکو ویلیامز را اعلام کرد و آن دسته از هواداران که چنین رفتاری داشتند را محکوم نمود. او گفت:

مردمی که به دیگران توهین می کنند، در جامعه ما جایی ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم