Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه) به شرح ذیل است:

رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران منصوب شد
وزیر اقتصاد طی حکمی سید علی محمد موسوی را به سمت رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جابه‌جایی یک میلیون مسافر نوروزی از فرودگاه مهرآباد
صفی نیا از اعزام و پذیرش بیش از یک میلیون مسافر و بیش از ۷ هزار نشست و برخاست از فرودگاه مهرآباد، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ خبر داد.

سد کرخه سالم است
حاج رسولی‌ها با بازدید از سد کرخه رسما اعلام کرد که سد کرخه کاملا سالم است و هیج شکستگی در آن وجود ندارد.

زنگنه هفته آینده به مجلس می‌رود
خادمی در حساب کاربری خود در توئیتر از حضور وزیر نفت در مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان در سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.

رشد ۱۸۲ درصدی بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل
رئیس مرکز خشکسالی گفت: از ابتدای مهر تا ۱۹ فروردین مجموع کل بارش‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۲ درصد رشد داشته است.

مالیات بر ارزش افزوده تا ۲ هفته آینده کاهش می‌یابد
پورابراهیمی گفت: ۸۰ درصد از مشکلات طرح مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شده و با اجرای طرح جدید مالیاتی دغدغه تولیدکنندگان کاسته خواهد شد.

پرداخت وام بدون سپرده ۲۰ میلیونی مسکن تا خرداد ۹۸ تمدید شد
حیدری از تمدید پرداخت ۲ نوع تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بدون سپرده خرید مسکن و جعاله مسکن تا پایان خرداد ۹۸ خبر داد.

رشد ۷ درصدی تولید در صنعت نساجی کشور
محرابی گفت: سال گذشته در صنعت نساجی ۷ درصد رشد تولید را شاهد بودیم، البته در صادرات این صنعت به لحاظ ارزشی ۲۶ درصد و به لحاظ وزنی ۳۰ درصد رشد را تجربه کرد.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار اقتصادی بیست و یکم فروردین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان، گفت: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ رضا همتی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین‌ماه عدم توجه به جلو با 40 درصد و عدم رعایت حق تقدم با 32 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 28 درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری کردستان بوده است.

وی افزود: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته 100 درصد کاهش، تصادفات جرحی 15 درصد کاهش و تصادفات خسارتی با 20 درصد افزایش تحلیل شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنام‌ ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و حضور پررنگ کارکنان و همراهی رسانه‌ها در آگاه‌بخشی، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است

وی تصریح کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه است که بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد. 

همتی‌زاده با اشاره به مهمترین علت رخداد تصادفات درون شهری اذعان داشت: تصادف عابرین پیاده با 60 درصد، موتورسیکلت‌ها با 35 درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین‌ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد، پیشگیری کنند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم