Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین نبض بازار امروز به شرح زیر است:   نرخ طلا و سکه در ۲۱ فروردین ۹۸ / قیمت سکه به ۴ میلیون و ۸۸۰ تومان رسید + جدول امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.     افزایش قیمت میلگرد در بازار آهن هر کیلو میلگرد ۱۸ با مبلغ ۵ هزار و ۷۰ تومان در بازار محصولات فولادی معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قیمت نوشت افزار در بازار مداد رنگی مقوایی ۲۴ رنگ با مبلغ ۳۱ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.   قیمت مرغ و انواع آلایش خوراکی آن در غرفه تره بار + جدول سینه مرغ بدون پوست با مبلغ ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان در غرفه تره بار عرضه می‌شود.     افزایش قیمت قارچ در غرفه تره بار قارچ دکمه‌ای پشت باز فله (درجه یک) با قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان در غرفه تره بار عرضه می‌شود.   قیمت انواع اسپری در بازار اسپری مردانه سیزن مدل Silver با مبلغ ۱۶ هزار و ۵۰۰ در بازار به فروش می‌رسد.   بررسی پژو ۴۰۵ GLX + قیمت پیشینه عرضه پژو ۴۰۵ در ایران به سال ۱۳۷۲ باز می‌گردد. سری نخست آن در دو تیپ GL و GLX با پیشرانه‌های کاربراتوری ۱.۶ لیتری و ۲.۰ لیتری عرضه می‌شد.     اجاره مغازه‌های ۱۰ متری در تهران چند؟ یک باب مغازه ۱۰ متری واقع در شهرک غرب خیابان شهید اناری با مبلغ ۳۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اجاره معامله می‌شود.   لیست ویلا‌های فروشی تا ۱۰۰ متر در تهران زمینی به مساحت ۱۰۰ متر واقع در مینی سیتی شهرک نفت با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.   انتهای پیام/ مهمترین عناوین نبض بازار در ۲۱ فروردین ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)