Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه تکلیف لوایح پالرمو و CFT باید در فضای آرام و تخصصی تعیین شود، گفت: پرهیز از برخورد سیاسی و منفی‌بافی ضروری است.

حشمت الله فلاحت‌پیشه امروز- چهارشنبه- در مورد آخرین وضعیت لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: طبق آیین نامه داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه ماه فرصت دارند تا در مورد طرح و لوایح ارجاعی نظر دهند، این سه ماه قابل تمدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب ادامه داد: در مورد لایحه پالرمو هم به پیشنهاد دولت و مجلس مهلت بررسی در مجمع تمدید شد.

فلاحت پیشه تصریح کرد: در سال جدید منتظریم تا مجمع جلسه برگزار کند، در شرایط کنونی این بررسی‌ها به طور کارشناسی و دقیق در حال انجام است؛ همه اعضای مجمع هم مصمم به بررسی دقیق و تخصصی شدند بنابراین باید منتظر برگزاری جلسه و تعیین تکلیف نهایی این لوایح باشیم.

**دامن زدن به فضاهای منفی علیه لوایح به مصلحت کشور نیست

وی افزود: دامن زدن به فضاهای منفی علیه این لوایح و برخورد سیاسی با موضوع در شرایط کنونی به مصلحت کشور نیست.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از دیرباز در صف مقدم مبارزه با تروریسم بوده بنابراین باید اجازه دهیم تا در فضای آرام و تخصصی در مورد این لوایح تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در زمانی که موضوع برجام مطرح و فضای مساعد بین الملل شکل گرفت، موضوع FATF و قانون پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم مطرح شد.

**فضای منفی نسبت به پالرمو و CFT ناشی از اقدامات آمریکا است

فلاحت پیشه ادامه داد: اما در سال گذشته که آمریکا از برجام خارج شد و اروپایی‌ها کانال مالی INSTEX را برخلاف وعده های داده شده راه اندازی کردند، شرایط و فضای مخالفت با این لوایح افزایش یافت.

وی یادآور شد: این لوایح باید در چارچوب کاملا تخصصی مورد نظر و توجه قرار گیرد و از پرداختن به حواشی نیز جلوگیری شود. 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس اضافه کرد: امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام هر چه سریعتر این جلسه را برگزار و تکلیف لوایح را در فضای تخصصی مشخص کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حشمت الله فلاحت پیشه CFT ایران لوایح پالرمو 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و ترکیه که بعد از ساخت و البته در طول تولید حواشی زیادی داشت. حسن فتحی بعد از تولید سریال پرمخاطب «شهرزاد» به سراغ «جیران» رفت؛ سریالی که حاشیه‌هایش آنقدر دامن سریال را گرفت که کار به دادگاه کشید و اگرچه درنهایت سریال پخش شد، پخش باز هم در نیمه‌راه متوقف شد و بعد از گذراندن مراحل شکایت درباره حق مالکیت ادبی، این سریال تاریخی توانست به خط پایان پخش خود برسد.

حسن فتحی از سال گذشته درگیر تولید سریالی به نام «ازازیل» است. این سریال با مضمونی اجتماعی و پلیسی اخیرا از ساترا مجوز تولید گرفته است.

کارگردان اول این سریال ابوالحسن داوودی بود و بعد از حمیدرضا قربانی به‌عنوان کارگردان انصرافی سریال «ازازیل» نام برده شد؛ ولی فتحی برای جلوگیری از تکرار حاشیه‌ای از جنس «جیران» تأکید کرد که نخستین شرطش برای پذیرش کارگردانی «ازازیل» رضایت فردی است که پیشتر به‌عنوان کارگردان از او نام برده شده بود و درحقیقت بعد از رضایت قربانی بود که اقدام به ساخت این سریال کرد.

از پریناز ایزدیار و مریلا زارعی به‌عنوان بازیگران «ازازیل» یاد شده است. ایزدیار بعد از شهرزاد و جیران سومین همکاری مشترک را با حسن فتحی دارد. «ازازیل» به نویسندگی مسعود خاکباز (نویسنده سریال «دفتر یادداشت») و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی (تهیه‌کننده سریال «مهمونی») تولید خواهد شد.

با پیگیری از ساترا، این سازمان به همشهری اعلام کرد: اصلاحات مربوط به سریال ازازیل به تیم تولید اعلام شده است و این سریال برای دریافت مجوز انتشار از ساترا نیازمند اعمال اصلاحات و ارائه نسخه اصلاح‌شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!