Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:47:13 GMT

سیلاب سه هزار میلیارد ریال به کشت و صنعت شعیبیه خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۵۸۶

سیلاب سه هزار میلیارد ریال به کشت و صنعت شعیبیه خسارت زد

ناصر مجدی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:قبل از وقوع سیلاب ماشین آلات این شرکت کار مرمت سیل بند حد فاصل 12روستا را براساس برنامه ریزی ستاد بحران شهرستان انجام دادند.
وی افزود:علی رغم ترمیم های انجام شده افزایش دبی سد دز باعث شد تا آب از سر سیل بندها عبور کند و این شرکت نیز با توجه به شرایط به وجود آمده کمک به سیل زدگان و کاهش خسارت روستاییان را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل کشت وصنعت امام خمینی (ره)شعیبیه ادامه داد:برای جلوگیری از خسارت بیشتر به روستاها و براساس تصمیم ستاد بحران استان کانال آبیاری شرکت در چند نقطه منفجر و باعث شد تا از ورود بیشتر آب به شهر گوریه و برخی روستاها جلوگیری شود.
وی گفت:این اقدامات باعث شد تا خسارت های سنگینی به این شرکت وارد شود و هم اکنون حدود 10هزار هکتار از مزارع شرکت زیر آب هستند.
مدیرعامل کشت وصنعت امام خمینی (ره)شعیبیه افزود:از زمان وقوع سیلاب مزارع این شرکت برای احشام سیل زدگان آماده شد و حدود 10هزار راس دام هم اکنون در مزارع شرکت نگهداری می شوند.
وی گفت:تاکنون 26هزار پرس غذا برای سیل زدگان و حدود 200هزار لیتر سوخت برای ماشین آلات خدمات رسان در جریان سیلاب اخیر،توسط این شرکت تامین شده است.
شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در 30 کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.
به گزارش ایرنا طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان خوزستان شده است.
بر اثر سیلاب اخیر دستور تخلیه 234 روستای استان داده شده و بالغ بر 46 هزار نفر سیل زده در اردوگاه های اسکان مستقر شده اند.
7159/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان امام خمینی دبی سیل صنعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: بتوجه به پیش بینی های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و امکان سرریز سدهای ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه ها و دهانه پل ها خودداری کنند.

کد خبر 6092700

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله