Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@09:10:38 GMT

قتل مرد بوشهری توسط قاتل کینه ای

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۶۷۲

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد: فردی که با شلیک اسلحه یک شهروند کنگانی را به قتل رسانده بود یک ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی اظهار داشت: شب 20 فروردین یک مورد تیراندازی منجر به جرح در خیابان آزادگان شهر کنگان به پلیس گزارش شد که با حضور تیم گشت پلیس مشخص شد دو برادر بر اثر تیراندازی فردی به هویت "ع" مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعتی بعد یکی از مجروحان که از ناحیه شکم مورد اصابت تیر قرار گرفته بود به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

واعظی بیان داشت: عامل تیراندازی که متواری و قصد خروج از شهرستان را داشت با تلاش افسران کلانتری 11 و کاراگاهان پلیس آگاهی کنگان یک ساعت پس از وقوع حادثه شناسایی و دستگیر و اسلحه به کار رفته در حادثه که در یک منبع آب مخفی کرده بود از وی کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت آن را درگیری قبلی با مقتول و برادرش عنوان کرد.

گفتنی است، یکی دیگر از مجروحان نیز جهت مداوا به بیمارستان شیراز منتقل شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تیراندازی شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی استان دستگیر شد منجر به قتل عکس فیلم زن دختر سیل ایران پلیس یک زن تصاویر یک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان