Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@20:15:54 GMT

خطر مرگباری که از سر مردم منجیر رفع شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۹۵۸

خطر مرگباری که از سر مردم منجیر رفع شد+عکس

رکنا: اهالی روستای منجیر با همراهی سپاه و بسیج در یک اقدام جهادی سنگ‌های غول پیکری که در آستانه سقوط بودند را تکه‌تکه و جابجا کردند و به این ترتیب سایه یک خطر ویرانگر و مرگبار از سر مردم رفع شد.

بر همین اساس یکی از اعضای شورای اسلامی روستای منجیر با فرماندار نوشهر تماس گرفت تا مشکل و خطر احتمال سقوط و اتفاق ناخوشایند ناشی از سنگ‌های غول پیکر را که باعث ترس و وحشت اهالی این روستا شده و خواب را از چشمان اهالی منجیر ربوده بود را از طریق وی پیگیری کند که ظاهرا بنا به گفته این عضو شورا با واکنش عجیب و دور از انتظار وی مواجه شد و ناامیدانه تلفن را قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در میان این ناامیدی، اتحاد سپاه، بسیج و اهالی روستای منجیر بار دیگر نور امید درخشش گرفت و در یک اقدام جهادی و همتی مثال‌زدنی سنگ‌های غول پیکر در آستانه سقوط، تکه تکه و سایه خطر ویرانگر و مرگبار از سر مردم رفع شد.

در همین راستا مردم پرتلاش و زحمتکش روستای منجیر از تلاش بی‌شائبه معاونت عملیات سپاه کربلای مازندران به فرماندهی یکی از دلاور مردان مدافعان حرم و موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کجور، اهالی روستای منجیر، رئیس و اعضاء بسیج رسانه شهرستان چالوس که بی‌وقفه با به خطر انداختن جان خود برای نجات اهالی روستا با تمام توان تلاش کردند و به نوعی درس ایثار و شهامت دادند و به خاطر خدمت خالصانه آن‌ها که تهدید سقوط سنگ را از محل دور کردند و امید و آرامش برای مردم خونگرم روستای منجیر به ارمغان آوردند کمال تقدیر و تشکر را داشتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بسیج خطر عکس مرگبار مردم عکس فیلم زن دختر سیل ایران پلیس یک زن تصاویر یک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط فردی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان روانسر روستای شبانکاره محدوده غار کاوات اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه شاهو به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دسترسی به فرد حادثه دیده و انجام اقدامات اولیه مصدوم به مکان امن منتقل شد.

وی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 6088845

دیگر خبرها

  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز