Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@16:24:38 GMT

غرق شدن یک نوجوان ۱۵ ساله در گرگانرود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۴۲۸۸

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از غرق شدن یک نوجوان حدوداً ۱۵ در رودخانه گرگانرود حوالی تمرقره قوزی کلاله خبرداد. آفتاب‌‌نیوز : علیرضا کمال غریبی در گفتگو با مهر اظهارکرد: یک نوجوان حدوداً ۱۵ ساله (فرشاد عاشورزاده) عصر چهارشنبه در حوالی روستای قرجه صوفیان کلاله غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این حادثه در گرگانرود بین روستای قره جه صوفیان و تمرقره قوزی اتفاق افتاد و عملیات برای یافتن نوجوان توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر و غواصان شروع شد.
کمال غریبی گفت: ادامه عملیات یافتن جسد این نوجوان به دلیل تاریکی هوا به روز بعد موکول شد.
قلی دهنه، رئیس هلال احمر کلاله هم گفت: به محض اطلاع نیروهای این جمعیت با همراهی مردم به دنبال کشف جشد در مسیر رودخانه تا پشت سد بوستان به جستجو پرداختند اما علیرغم به کارگیری دو دستگاه قایق در رودخانه و پشت سد هنوز موفق به کشف نشده اند.
طبق گفته اهالی بومی منطقه این نوجوان برای شنا به داخل رودخانه رفت که به علت تند بودن جریان آب نتوانست از آن خارج شود و آب وی را با خود برد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نوجوان گرگانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن