Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:47:22 GMT

اعتصاب گسترده پزشکان آلمانی در اعتراض به شرایط کاری

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۴۳۲۹

اعتصاب گسترده پزشکان آلمانی در اعتراض به شرایط کاری

در بسیاری از ایالات آلمان پزشکان کلینیک ها در اعتراض به شرایط کاری اعتصاب کرده و یک تجمع اعتراضی مرکزی را در فرانکفورت به راه انداختند. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "پاسایرنویه پرسه"، هزاران پزشک در کلینیک های آلمان برای بهبود شرایط کاری خود دست به اعتصاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان در یک تجمع مرکزی در فرانکفورت در یک اعتصاب یک روزه خواستار شرایط کاری بهتر شدند. یکی از پزشکان شرکت کننده در این تجمع اعتراضی تاکید کرد که تنها پزشکان سالم می توانند به بیماران کمک کنند.

اعتراف برلین به استفاده عربستان از جنگنده‌های آلمانی در جنگ یمننگاه انتقادی رسانه‌های آلمانی به اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران

در 13 ایالت آلمان این اعتصاب های سراسری پزشکان برگزار شد. پزشکان از شرایط کاری خود ناراضی بوده و در کلینیک های محلی انتظار بهبود مشخص شرایط کاری خود که منجر به فشار کاری کم تر و برنامه ریزی بهتر و زمان بیشتر برای خانواده و زندگی خصوصی می شود شدند.

پلیس آلمان شمار شرکت کنندگان در تجمع اعتراضی مرکزی در فرانکفورت را حدود 5 هزار نفر ارزیابی کرد. انجمن کارفرمایان محلی (VKA) درخواست کردند که معترضان از سطح خیابان ها سریعا به میز مذاکرات برگردند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین