Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:57:30 GMT

رونق تولید مهمترین اولویت دستگاههای اجرایی سبزوار است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۴۹۵۱

رونق تولید مهمترین اولویت دستگاههای اجرایی سبزوار است

سبزوار- ایرنا- فرماندار سبزوار با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام سال رونق تولید گفت: امسال رونق تولید و توسعه اشتغال مهمترین اولویتهای دستگاههای اجرایی سبزوار است.

احمد برادران شامگاه چهارشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان سبزوار در سال 1398 افزود: با وجود دو شهرک صنعتی و ایجاد زیر ساختهای نواحی صنعتی در این شهرستان، مسیر رونق تولید آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که اتحاد ملی، طرح جنگ اقتصادی دشمن را با شکست مواجه کرده است اضافه کرد: تحقق شعار رونق تولید منجر به خودکفایی و کاهش آثار تحریم دشمنان می شود.
فرماندار سبزوار گفت: کارگروههای ویژه رونق تولید در بخشهای صنعت، کشاورزی، دامپروری و گردشگری شهرستان سبزوار تشکیل شده است.
برادران با اشاره به اینکه از مهمترین دغدغه های اقتصاد مقاومتی موضوع اشتغال و تولید است افزود: با توجه به رویکرد مقام معظم رهبری، دولت و استاندار خراسان رضوی از ابتدای امسال پنج نشست با 23 سرمایه گذار در حوزه تولید و توجه به زیرساختهای آن در شهرستان سبزوار برگزار و مشکلات آنها برطرف شده است.
وی با اشاره به این که تکمیل طرح راه آهن شهرستان سبزوار از مطالبات مردمی است اضافه کرد: عملیات اجرایی ساخت ساختمان و ایستگاه راه آهن سبزوار با اعتبار 320 میلیارد ریال طی هفته آینده آغاز می شود.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس