Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، سعید دهقان لو در جمع مدیران این نهاد با تأکید بر اینکه ۱۰۹ جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان در سال گذشته برگزار شد، ابراز داشت: این جلسه‌ها دارای ۵۶۱ مصوبه بود که بیش از ۸۰ درصد آن اجرا شد.

دهقان لو افزود: حمایت مسئولان از روستاهای دوستدار کتاب، حمایت مسئولان شاهرود از برگزاری اولین لیگ کتاب‌خوانی در این شهرستان، حمایت استانداری سمنان و دستگاه‌های اجرایی از برگزاری جشنواره مؤلفان دستگاه‌های اجرایی و حمایت فرمانداری میامی و دهیاری و شورای اسلامی روستای نام نیک در احداث کتابخانه عمومی از مهم‌ترین مصوبات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به این مطلب که فراخوان نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشرشده است، ابراز داشت: تلاش برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره کتاب‌خوانی رضوی ضروری است.

دهقان لو بابیان اینکه منابع جشنواره در آینده نزدیک اعلام می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته هفت عنوان کتاب برای شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی معرفی‌شده بود که امسال تعداد منابع در هر سه بخش کودک، نوجوان و بزرگ‌سال افزایش داشته است.

وی بابیان اینکه فرهنگ‌سازی در راستای تولید کالاهای فرهنگی به‌ویژه کتاب ضروری است، اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها در دستور کار است تا با برگزاری آن‌ها بتوان سهم عمده‌ای در تحقق شعار سال ایفا کرد.

دهقان لو با ابراز همدلی با هم‌وطنانی که در سیل دچار آسیب شدند، افزود: در حال حاضر کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود، به هم‌وطنانی که در سیل آسیب دیدند را به شماره‌حساب‌های اعلامی سازمان هلال‌احمر و همچنین پایگاه بسیج اداره کل برای تحویل به سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم (عج) سمنان اهدا کردند.

کد خبر 4587784

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»