Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم لندنی موفق شد بازی رفت خود را مقابل منچسترسیتی با برد پشت سر بگذارد.

طرفداری- در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های تاتنهام و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 1-0 شاگردان پوچتینو همراه بود.

به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، موسی سیسوکو، هافبک تاتنهام در خصوص پیروزی تیمش بیان کرد:

تاتنهام عملکرد بسیار خوبی مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما وظایفمان را به خوبی انجام دادیم و توانستیم برنامه های مربی را در زمین پیاده کنیم. با شدت بالا مقابل منچسترسیتی و دوندگی زیاد بازی کردیم. در واقع برنامه ما این بود که فشرده مقابل آنها بازی کنیم و هر زمان که توپ نصیب مان شد با تمام قوا به آنها حمله کنیم. در واقع این نتیجه نتیجه زحمت تمام بازیکنان تیم بود. ما تلاش زیادی برای کسب این نتیجه کردیم و به حریف نیز موقعیت های زیادی ندادیم. این نتیجه برای منچسترسیتی عادی نیست و به همین دلیل ما باید به عملکرد خودمان افتخار کنیم. در واقع ما کاری را انجام دادیم که مربی از ما خواست و به همین دلیل پروز شدیم. حال این مسابقه تمام شده و باید خود را برای دیدار برگشت آماده کنیم.

وی در مورد اینکه پوچتینو قبل از مسابقه با نشان دادن ویدیوهایی راه پیروزی مقابل منچسترسیتی را به تیمش نشان داده است، افزود:

مربی به ما ویدیوهای مختلفی از بازی تیم های دیگر روبروی منچسترسیتی به ما نشان داد. می دانستیم چگونه باید منچسترسیتی را به زحمت بیندازیم و این کار را کردیم. در واقع هم خوب بازی کردیم و هم به آنها اجازه ندادیم موقعیت های زیادی خلق کنند. ویدیو از تیم های مختلفی دیدیم. از بازی لیورپول مقابل آنها و همین بازی اخیرشان مقابل برایتون در جام حذفی. منچسترسیتی در این مسابقات موقعیت هایی به حریف می داد و ما این لحظات را با دقت بررسی کردیم و روی آنها کار کردیم و خوشبختانه جواب داد.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست