Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@20:44:37 GMT

نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی تهران چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۹۸۱

نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی تهران چقدر است؟

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی کرونی در مورد سخنان متفاوت مسئولان شهری و فرمانداری در خصوص درصد محاسبه نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی گفت: برای اولین بار در لایحه بودجه 98، جدول نرخ کرایه ها در قالب تبصره های بودجه آمد که در زمان بررسی بودجه؛ نرخ کرایه ها نیز به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه تصویب شد که شهرداری می تواند معادل حداکثر نرخ تورم اعلامی در پایان سال 97، نسبت به افزایش نرخ کرایه ها اقدام کند گفت: فرمانداری تهران نیز لایحه بودجه مصوب شورا را بررسی کرد و ایرادی به این بند وارد ندانست چراکه در لیست ایرادات مصوبه بودجه به این موضوع اشاره نکرد و سقفی هم برای افزایش نرخ کرایه لحاظ نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونی با بیان اینکه در تبصره افزایش نرخ کرایه ها، هیچ عددی اعلام نشده و تنها مقرر شد براساس نرخ تورم، کرایه‌ها محاسبه شود، ادامه داد: شهرداری تهران نرخ تورم را از مرکز آمار استعلام کرده و حالا منتظر اعلام نهایی هستیم تا کرایه ها براساس آن محاسبه شود.

گفتنی است، پیش از این مسئولان شهری اعلام کرده بودند که نرخ کرایه ها براساس نرخ تورم پایان سال 97، اعلامی از سوی مرکز آمار محاسبه خواهد شد اما غلامحسین آرام معاون فرماندار تهران گفت که شهرداری می‌تواند حداکثر ۲۰ درصد کرایه حمل و نقل عمومی را در سال ۹۸ افزایش دهد.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 محمدعلی کرونی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران حمل و نقل عمومی کرایه حمل و نقل عمومی تهران تعیین نرخ جدید کرایه معادل حداکثر نرخ تورم اعلامی نرخ کرایه ها براساس نرخ تورم  پایان سال 97،

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی کرایه حمل و نقل عمومی تهران تعیین نرخ جدید کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم