Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@15:53:57 GMT

تدوین نقشه راه قابل سنجش برای سازمان همیاری شهرداری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۷۲۱۹

تدوین نقشه راه قابل سنجش برای سازمان همیاری شهرداری‌ها

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تدوین نقشه راه مشخص و قابل ارزیابی و سنجش، گفت: همه مدیران استان برای سال جدید باید نقشه راه مشخصی تدوین کرده و مهم‌ترین راهبردهای خود را برای نظارت، سنجش و ارزیابی به استانداری اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات و تعهدات مالی در این سازمان را استفاده از تجارب سازمان‌های موفق در سایر استان‌ها برشمرد و افزود: با بسترسازی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان بسیاری از تعهدات را به موقع انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعضای شورای سازمان و شهرداران خواست تا راهکارهای عملیاتی و طرح‌های قابل اجرا برای رفع مشکلات تحمیل شده گذشته به سازمان ارائه کنند و ادامه داد: با جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌توان اقدامات موثری انجام داد و شاهد جهش اعتبارات سازمان همیاری شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه سازمان همیاری باید به قدری توانمند شود که بتواند به شهرداران نیز در توسعه استان کمک کند، خاطرنشان کرد: الگوبرداری از استان‌های موفق، استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای شهر، تجدیدنظر در خصوص نیروی انسانی با جلوگیری از جذب نیروی مازاد و بررسی وضعیت شرکت‌های وابسته به سازمان همیاری می‌تواند گام‌های موثری در رفع مشکلات باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سازمان همیاری شهرداری‌های استان، گفت: تغییر جدی رویکردها با تصویب در مجمع سازمان همیاری شهرداری‌های استان موجب توسعه و رفع مشکلات این مجموعه خواهد بود.

مهرداد سلطانی اظهار کرد: مهم‌ترین رویکردهای سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان در سال گذشته در سه بخش عمده حرکت بر مدار قانون، شفاف‌سازی فرایندها و اصلاح ساختار منابع انسانی و پرونده های حقوقی دسته‌بندی می‌شود.

وی بر ضرورت چابک‌سازی در بدنه اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان نیز تاکید کرد و گفت: در سال گذشته تعداد نیروی انسانی فعال در این سازمان از ۱۰۸ نفر به ۷۹ نفر کاهش یافته است.

معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تعهدات مهم اجرایی سازمان که طی سنوات گذشته تعهد شده و بر زمین مانده بود، به طور جدی پیگیری می‌شود که راه‌اندازی فودکورت‌ها در منطقه گاوازنگ زنجان از جمله این تعهدات سابق است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سرمایه شهرداری نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکارهایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند پیشرفت مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد اعتلای استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهادها تاکید کرد.

عزیزالله گنجی، رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز در این بازدید در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود؛ استاندار مازندران پیش از این بازدید؛ در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور مقام عالی دولت در استان، از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902937

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند