Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی روز پنج شنبه در گردهمایی جانبازان کاشمر با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز ضمن محکوم کردن حرکت خبیثانه آمریکا در تروریستی قلمداد کردن سپاه گفت: سپاه پاسداران جایگاه و حقانیت خاصی نزد مردم ایران دارد.
وی افزود: خوشبختانه ملت ایران در این خصوص سنگ تمام گذاشتند و حرکت تحسین برانگیز مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه نشان داد که سپاه پاسداران یعنی کل ملت ایران و این مجموعه از بطن مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کاشمر گفت: فداکاریهای سپاه در عملیاتهای مستشاری برون مرزی قابل ستایش است به طوری که در برابر گروهک داعش که دست پرورده آمریکائیان است جان خود را فدا کردند.
طباطبایی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبلور و تجلی اصالت ملت ایران است و آمریکائیها باید بدانند که با این توهینها نمی توانند خود را پیروز نشان دهند.
فرماندار کاشمر نیز با بیان این که جانبازان با خداوند متعال معامله کردند نه برای به دست آوردن مال و ثروت اندوزی گفت: برخی در کشور خدمات حداقلی به جانبازان را بسیار بزرگ جلوه می دهند که این ناشی از تبلیغات اشتباه است.
محمد علی نبی پور با تاکید بر ضرورت تغییر این تصورات در جامعه افزود: در تمامی دنیا حتی مللی که با فرهنگ ایثارگری و شهادت مانوس نیستند به کسانی که برای وطن جنگیده اند احترام می گذارند لذا اگر امتیاز و احترامی برای خانواده ایثارگران در نظر گرفته می شود این حداقل کاری است که یک نظام می تواند برای این گونه افراد انجام دهد.
وی با اشاره به مشکلات جانبازان ادامه داد: نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات درمان جانبازان شهرستان پیگیریهایی را انجام داده اند.
فرماندار کاشمر گفت: دشمنان چند سال قبل سپاه را تحریم کردند و امسال دوباره این مجموعه را در لیست تروریستی خود قرار دادند و این نشان از تلاش آنها برای به زانو درآورن کشور دارد حال آن که سپاهیان با استقامت و ایستادگی خود به همه ما درس دادند که پای این نظام و انقلاب بایستیم.
نبی پور افزود: استقامت، پایداری وصبوری جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگر الگویی برای همه اقشار جامعه است و تلاش می شود در نشستهای تخصصی تر مشکلات جانبازان و ایثارگران پیگیری شود.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد 650 شهید و سه هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام کرده است.
1922/7497
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب جانبازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا ترامپ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا