Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم گرامیداشت اصحاب رسانه در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی باید انتخاب شود و ما در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. در فیفا دی آینده ۲ بازی مقابل تیم‌های کره جنوبی و سوریه برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتهی درمورد انتخاب سرمربی اگر همین الان هم انتخاب شود کار خاصی نمی‌تواند انجام دهد. مجموعه‌ای از کار‌ها باید انجام شود که در حال پیگیری موضوع هستیم.

به دنبال این بودیم که سرمربی تیم ملی را تا آخر فروردین انتخاب کنیم

تاج در مورد زمان انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: به دنبال این بودیم که تا آخر فروردین  سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کنیم، اما وجود مسائلی به مانند نوسنات ارزی و مبادلات اسنادی کارمان را سخت کرده است.

طلب کی روش را به حساب ای اف سی ریخته ایم

او در مورد پرداخت طلب سرمربی سابق تیم ملی، کارلوس کی روش گفت:  الان ما ۹۰۰ هزار دلار به حساب‌ای اف سی واریز کردیم که تا آن‌ها به حساب کی روش واریز کنند. این پول ۴ ماه است که از خزانه فدراسیون خارج شده است و یعنی اینکه ما دیگر صاحب آن پول نیستیم، اما همچنان به کی روش بدهکار هستیم. حتی بیشتر از ۹۰۰ هزار دلار واریز کردیم، چون چنین مبادلاتی هزینه‌های دیگری نیز دارد.

۴ ماه است پول کی روش را داده ایم

تاج در مورد پیگیری مسائل مربوط به پرداخت بدهی کی روش گفت: ما ۴ ماه است پول را داده ایم و آن آقا همچنان ادعای طلب دارد و می‌گوید این پول به حساب من نیامده است. آخرین مرحله‌ی گفتگو در این مورد ۲ روز پیش بود که در‌ ای اف سی حضور داشتم و با مرضیه افخم سفیر ایران در مالزی صحبت‌هایی انجام دادم و راه حلی برای این موضوع پیدا کرده ایم. این موضوع در حال پیگیری است و به زودی حل خواهد شد.

برای بازی ایران با کره جنوبی حتما سرمربی انتخاب خواهد شد

او در مورد اینکه برای بازی دوستانه با کره جنوبی آیا تیم ما سرمربی خواهد داشت یا خیر گفت: برای بازی ایران با کره جنوبی حتما سرمربی انتخاب خواهد شد. اسم‌هایی که مطرح می‌شوند فقط از طرف رسانه‌ها است و من هیچکدام را تائید نمی‌کنم.

اصحاب زحمت کش رسانه نباید فراموش نشوند

او درمورد مراسم بزرگداشت اصحاب رسانه گفت: کار درست این است که اصحاب زحمت کش رسانه فراموش نشوند، اشخاصی مانند ناصر احمدپور، مودت، آبپرور و شفیعی. من با مادر آقای نفر الان صحبت می‌کردم و او بسیار خوشحال بود که فرزندش هنوز فراموش نشده است. پیشکسوتان فوتبالمان محبت کردند و از همه جا آمدند. به نظر من چنین کار‌هایی بسیار درست و پسندیده است و باید ادامه پیدا کند.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال از برنامه ستاره ساز شکایت کرده است گفت: خیر هیچ شکایتی اعلام نکرده ایم.

بیشتر بخوانید:

شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا

پیام تبریک شیخ سلمان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران

تاج، نایب رئیس ارشد AFC شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی دنبال گرفتن تابعیت پرتغال

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229455 برچسب‌ها مهدی طارمی

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است