Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:31:05 GMT

400 نفر دوره های توانمند سازی گردشگری کرمان را فرا گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۳۹۴

400 نفر دوره های توانمند سازی گردشگری کرمان را فرا گرفتند

غلامرضا فرخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره های آموزشی، ویژه مدیران هتل ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بوم گردی، راهنمایان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بود.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: دوره های آموزشی توانمندسازی ویژه فعالان صنعت گردشگر استان در تاریخ 20 و 21فرودین و در محل فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دوره های آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری استان کرمان به صورت رایگان و با همکاری موسسه آموزش گردشگری هفتواد کویر اجرا شد.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، 700 اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه طبیعی و تاریخی از مقاصد مهم گردشگری کشور بشمار می رود.
7437/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کرمان دوره های آموزشی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گردشگری گردشگری استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مدیران گردشگری و نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب حداکثری بازار گردشگری غرب آسیا هم‌قسم شدند.

به گزارش ایسنا، محمدفرزاد میرزایی قلعه با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه با هدف شناسایی و حل مسائل پیش روی جذب بازار گردشگری غرب کشور، اظهار کرد: مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۶۰ میلیون بازدید بود، که از این تعداد بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی بودند، که بیشتر آنها از بازار گردشگری عراق بودند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: با توجه به نظام مسائل مناطق آزاد در این نشست دوروزه، اهم مسائل به تفکیک شناسایی و راحل آن مشخص شد و امید داریم با توجه به هدف‌گذاری سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم سهم قابل دفاعی از بازار گردشگری غرب آسیا را برای ایران رقم بزنیم.

میرزایی افزود: در این نشست دوروزه که در قالب کارگاه دانش‌افزایی برگزار شد از اساتید و فعالان بخش خصوصی دعوت شد تا برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای پیرامون ایران، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و شکل‌گیری زنجیره ارزش گردشگری برای کشور، گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم