Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:48:12 GMT

تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار مردم خوزستان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۸۹۲۷

تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار مردم خوزستان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حبیب الله جان نثاری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان، یکی از موضوعات اساسی در هر شرایطی را تأمین امنیت برشمرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی سیل در این استان، استقرار کامل نیروهای یگان ویژه در شهرهای حادثه دیده، روستاها، معابر و …، صورت گرفته و با تلاش شبانه روزی نیروهای کارآمد این یگان، امنیت صد درصدی در مناطق سیل زده حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای یگان ویژه در شهرها و روستاهای آسیب دیده از سیل مستقر و علاوه بر تلاش برای تأمین نظم و امنیت، به مردم یاری و کمک برای تسریع در فرایند امدادرسانی می‌پردازند.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اضافه کرد: گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده تا بازگشت شرایط به حالت عادی، فعالانه و شبانه روز ایفای نقش می‌کنند.

این مقام انتظامی تأکید کرد: با برنامه ریزی و مدیریت فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک‌های مردمی در حال انجام است که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، یگان ویژه تا آخرین لحظات پای کار است و به مأموریت خود ادامه خواهد داد.

سردار جان نثاری عنوان کرد: در اینجا زیبایی‌های بسیار دیدنی و شنیدنی وجود دارد، در واقع یک تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین مردم و همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ویژه نیروهای مسلح اعم از؛ سپاه، ارتش و نیروی انتظامی وجود دارد.

وی گفت: آنچه که در این مأموریت مورد توجه همگان قرار گرفته، همراهی مردم و مسئولان با نیروهای مسلح بوده که با وجود وقوع چنین حادثه تلخی، شاهد همدلی و تعامل حداکثری برای رفع مشکلات هستیم که البته این همراهی مورد انتظار است.

کد خبر 4587928 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز ارتش نیروی انتظامی مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت

محمدعلی علومی نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز کرمان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدعلی علومی، نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر ایرانی است که شانزدهم فروردین ۱۳۴۰ در بم متولد شد، وی در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده ۳۰ سال رمان طنز ایران شد.

او به‌طور خودآموز، اصول داستان‌نویسی را از کتاب‌های آموزشی معدود آن دوران فرا گرفت و در واقع اولین آموزگارانش مردم عادی کوچه و بازار، روستایی‌ها و عشایر بودند، در سال ۷۰، با گردآوری قسمتی از فرهنگ مردم استان کرمان در ماهنامه ادبی-فرهنگی ادبستان مشغول به کار شد و در عین حال چندین سال بخش آموزش داستان‌نویسی را در مجله جوانان بر عهده داشت.

علومی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات، اندوهگرد، پریباد، داستان‌های غریب مردمان عادی، هزار و یک شب نو، خانه کوچک و عطای پهلوان را در پرونده کاری خود داشت.

وی یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در بم درگذشت.

کد خبر 750993

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد