Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس گفت: این استان به عنوان استان معین شهرستان های سیل زده شوش و شوشتر خوزستان تعیین شده و از این رو، با دستور استاندار فارس فعالیت تیم ستاد مدیریت بحران این استان در این شهرستان ها آغاز شد.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس پنجشنبه به نقل از قاسم پاک نژاد که در عضویت یک تیم به استان خوزستان سفر کرده است در خصوص اقدامات انجام شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان فارس در خوزستان افزود: این ستاد پس از برگزاری جلسات هماهنگی با استاندار خوزستان، فرمانداران و اعضای شوراهای اداری شهرستان‌های مذکور اقدامات لازم در جهت کمک رسانی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام استانداری فارس با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در دو شهرستان شوش و شوشتر از تهیه نقشه‌های عملیاتی مناطق سیل زده این دو شهرستان خبر داد و گفت: هم اینک تیم‌هایی از راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد نصر، اداره برق، علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر فارس مشعول ارایه خدمت در مناطق سیل زده استان خوزستان هستند‌.
وی اظهار داشت: از 36 روستای شهرستان شوشتر 17 روستا دچار آبگرفتگی کامل شده و 14 روستا در محاصره آب هستند و همچنین در شهرستان شوش نیز از 170 روستای موجود 25 روستا به طور کامل زیر آب رفته و 18 روستا در محاصره آب قرار دارند که نیازمند اقدامات امدادی در حوزه‌های مختلف هستند.
براساس گزارش مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، در پی طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون، تاکنون دستور تخلیه هفت شهر و بیش از 250 روستای خوزستان صادر شده است.
همچنین 56 اردوگاه برای ساکنان مناطق سیل زده در نقاط امن آماده شده است و تا این لحظه 105 هزار نفر در اردوگاهها و محلهای اسکان اضطراری اسکان داده شده اند.
براساس همین گزارش سیل تاکنون به 438 واحد مسکونی شهری و 87 هزار واحد مسکونی روستایی خسارت وارد کرده است.
به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند.
6122/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران سيل خوزستان استانداري فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه