Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:10:43 GMT

میز ناهار خوری مخصوص خانه های کوچک/نکات ریز در چیدمان خانه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۰۰۴۸

میز ناهار خوری مخصوص خانه های کوچک/نکات ریز در چیدمان خانه

رکنا: میز ناهارخوری از وسایل ضروری در همه خانه ها است. اگر خانه شما کوچک است به شما می گوییم که از چه میز ناهارخوری استفاده کنید.

هرچند فضا عامل محدود کننده قابل توجهی برای برگزاری مهمانی در منزل است اما این مانع نمی شود که برای دورهمی های چند نفره به فکر آماده سازی میز ناهارخوری نباشید. در ادامه به معرفی ایده هایی برای مدل میز ناهارخوری مناسب منزل های کوچک می پردازیم و این که چگونه قسمتی از منزل خود را مناسب فضای ناهارخوری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میزهای گرد استفاده نمایید

مدل میز ناهارخوری برای خانه کوچک، مدل گرد است. یک میز گرد جمع و جور معمولا می تواند افراد بیشتری را نسبت به میز مستطیلی گرد خود بنشاند. علاوه بر این در گوشه های خانه هم می تواند قرار بگیرد.

از فضاها استفاده های چندگانه کنید

می توانید گونه ای از میز ناهارخوری استفاده نمایید که هم به عنوان فضای اضافی در کابینت استفاده شود و هم به عنوان میز ناهارخوری. مشابه تصویری که در زیر مشاهده می نمایید. این یک مدل میز ناهارخوری ساده است که فضای خانه شما را اشغال نمی کند.

از میزهای تاشو استفاده نمایید

اگر فکر می کنید به فضای بیشتری نیاز دارید، می توانید از میزهای تاشو استفاده نمایید تا زمانی که به آن نیازی ندارید آن را در گوشه از منزل قرار دهید.

علاوه بر این برخی از میزها می توانند به دیوار لولا شده و در مواقع نیاز باز شوند تا مورد استفاده قرار گیرند. در صورتی که فضای منزل تان مناسب چنین میزهایی است می توانید از آن ها هم استفاده نمایید.

از میزهای گسترده شونده استفاده کنید.

برخی از میزها قابلیت این را دارند که بزرگ تر شوند. در مواقعی که قرار است به عنوان میز تزئینی مورد استفاده قرار گیرند به صورت کوچک و جمع و جور هستند و در زمانی که قرار است به عنوان میز ناهارخوری مورد استفاده باشند، فضایشان بزرگ تر می شود و می تواند تعداد افراد بیشتری را گرد خود جمع کند. این مدل میز ناهار خوری برای مهمانی های پر جمعیت در خانه های کوچک کاربرد دارد.

میزهای نشستنی

در صورتی که می خواهید مدرنیته و سنت را با هم ترکیب کنید می توانید از میزهای نشستنی استفاده نمایید. این میزها قابلیت تنظیم ارتفاع پایه را دارند. علاوه بر این می توانند گسترده شوند و برای تعداد افراد بیشتر هم مورد استفاده قرار گیرند.

دکوری که میز می شود!

میزی که در تصویر زیر مشاهده می نمایید طراحی فوق العاده ای دارد. این مدل میز ناهارخوری زمانیکه به عنوان دکور مورد استفاده قرار گیرد در گوشه ای از منزل حضور دارد و در زمانی که باید به عنوان میز ناهارخوری استفاده شود، قابلیت این را دارد که 10 تا 12 نفر را دور خود جای دهد.

میزهای چندکاره

این میزها معمولا میزهایی هستند که برای زمان چای خوری و قهوه مناسب هستند. اگر معمولا عادت دارید که روی کاناپه استراحت کنید می توانید از این مدل میز ناهارخوری استفاده کنید. قابلیتی که در چنین میزهایی مشاهده می شود این است که می توان آن را تا کرد و یا گسترده کرد. همچنین دارای محفظه ای هستند که می توانید وسایلی مثل مجله ها و شارژرها و … را در آن ها نگهداری کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: چای قهوه عادت مدل دکور عکس فیلم زن سیل تصاویر دختر ایران وحشتناک پسر جوان یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی