Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با هنرمندان ساوجی که به همت بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ساوه صورت گرفته بود، اظهار کرد: امکانات دستگاههای اجرایی به ویژه مجموعه مدیریت شهری متعلق به مردم ساوه است و باید از سوی هنرمندان بومی طرح‌هایی برای بهره مندی از آنها ارائه و با حمایت مدیران اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هنرمندان انسان‌های ارزشمند و مفیدی برای جامعه هستند خواستار حل مشکلات آنان شد و افزود: شادی و نشاط حق مردم ساوه است و هنرمندان با اجرای طرح‌های قابل اجرا و شاد می توانند فضای شهر را شاد و بانشاط کنند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه طرفدار شادی مردم در چارچوب شرع و قانون هستیم، تصریح کرد: در شهر ساوه هم به همین دلیل با اجرای کنسرت‌های موسیقی موافقت شد.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت هنرمندان برای حل مشکلات جامعه شد و افزود: هنرمندان در حل بسیاری از مسائل اجتماعی و ترویج فرهنگ از جمله کتابخوانی بسیار تاثیر گذار هستند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود: رشد و عقلانیت سیاسی در کشور در موضوع محکومیت اظهارات سخیف ترامپ علیه سپاه نشان داده شد و در موضوع پسماند هم عقلانیت را میان همه گروهها و مردم ساوه شاهد هستیم و این همدلی باید در جامعه هنر شهرستان اعمال شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان امامان جمعه استان با اشاره به شعار امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است نقش مردم به ویژه کارگران را در تولید و اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار دانستند.

خطیبان جمعه استان با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب و خانواده تاکید کردند این طرح رضایتمندی قاطبه جامعه را به دنبال داشته است.

امامان جمعه استان در خطبه‌های امروز خود خواستار اتحاد مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و سکوت و انفعال جامعه جهانی را در برابر این رژیم جعلی محکوم کردند.

تبریک روز شورا و تببین نقش شورا‌های اسلامی در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات و همچنین گرامیداشت روز معلم و لزوم پاسداشت زحمات این قشر از دیگر فراز‌های خطبه‌های امامان جمعه استان بود.

 

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور