Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهى اقتصاد مقاومتى خراسان رضوى در قوچان و در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، لایروبی رودخانه‌ها را از اولویت‌های مهم برای جلوگیری از هرگونه خسارات سیل احتمالی عنوان کرد و افزود: مسیل‌هایی که رودخانه بوده و آب روان گردان در حال حرکت هستند به جهت‌های مختلفی مسدود شدند و لایروبی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار خراسان رضوی نیز از تشکیل کارگروهی جهت شناسایی مسیل‌ها که باعث بروز آب گرفتگی می‌شوند خبر داد و گفت: برای این موضوع کارگروه مخصوصی تشکیل دادیم که در حال تقسیم بندی در کل استان می‌باشد که امیدواریم به تدریج با باز شدن این مسیل‌ها شاهد آسیب و خسارت‌های کمتری در استان باشیم.

در ادامه علی پیش یار شهردار قوچان با بیان اینکه در بارش‌های اخیر بیش از یک میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شده است گفت: به علت بارش‌های شدید در قوچان بحث تخریب آسفالت‌های معابر، دیوار‌های ساحلی قره جوی و تعدادی از چاه‌ها نیز خسارت‌های وارده را داشته ایم که خوشبختانه تلفات جانی وجود نداشته است.
پیش یار در ادامه اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به منطقه تمام دستگاه‌های خدمات رسان برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی آماده اند و تمهیدات لازم برای جلوگیری و کاهش خسارت‌ها اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح با جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم رودخانه‌ها، بامتخلفان و متجاوزان به حریم رودخانه‌ها برخورد جدی می‌شود.
شهردار قوچان تصریح کرد: بیشترین سرریز شدن آب جوی‌ها به معابر و پیاده رو‌ها گرفتگی آن‌ها در اثر تجمع زباله در محل‌هایی مانند زیر پل‌ها است که جلوی جاری شدن روان آب سطحی را می‌گیرد همان زباله‌هایی که ما به عنوان یک شهروند به جای انداختن داخل سطل‌ها و مخازن زباله به درون جوی می‌ریزیم.

وی از کشاورزان و شهروندان قوچان خواست برای جلوگیری از هرگونه خسارات سیل احتمالی، همکاری‌های لازم باتیم‌های لایروبی و متولیان ذیربط داشته باشند.   انتهای پیام//ح.خ

خسارت یک میلیارد تومانی بر اثر بارندگی‌های اخیر در قوچان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران

دریافت 11 MB کد خبر 6095847

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران