Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر عابدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در یزد با اشاره به اینکه از نخستین روز‌های وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور و همچنین شهر شیراز، استان لرستان و استان خوزستان باوجود تعطیلات نوروزی، گروه‌های مختلف جهادی بسیج دانشجویی در سطح استان به تکاپو افتاده و در مرحله اول اقدام به جمع‌آوری و تهیه اقلام موردنیاز سیل‌زدگان کردند، یادآور شد: اولین گروه از این جهادگران دانشجو یزدی نیز در هفته دوم عید راهی مناطق سیل‌زده غرب کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه جهادگران عضو جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) یزد با کسب اطلاعات از مناطق سیل‌زده، به‌طور پیوسته در حال تلاش برای تهیه اقلام موردنیاز هم‌وطنان در غرب و شمال کشور هستند و با کمیته امداد نیز در جمع‌آوری کمک‌های خیری همکاری دارند، افزود: این اقدامات تا روزی که نیاز به کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زده وجود دارد، تداوم خواهد داشت.

عابدی به حضور نیرو‌های جهادی قرارگاه شهید محمدخانی بسیج دانشجویی یزد در شهرستان سیل‌زده پل‌دختر نیز اشاره کرد و افزود: جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب گروه جهادی ابناءالسبیل نیز صبح امروز به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه اعزام‌ها در بازه‌های چندروزه تداوم خواهد داشت، اذعان کرد: فعالیت‌های اصلی به‌منظور بهسازی معابر و خانه‌ها و شستشو و اماده‌سازی آن‌ها که نیاز جدی‌تر به نیروی انسانی دارد پس از جمع‌آوری گل‌ولای و پاک‌سازی آغاز خواهد شد و از هم‌اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها جهت حضور جدی‌تر و هدفمندتر گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی یزد در فصل تابستان در مناطق سیل‌زده جنوب غرب کشور شروع‌شده است.

وی در این راستا ادامه داد: با توجه به سوابق و فعالیت‌های موفق تیم‌های جهادی دانشجویی یزد در عرصه‌های اقتصادی و کسب کار، کشاورزی و روانشناسی، جهادگران فعال در این عرصه‌ها نیز به مناطق اعزام خواهند شد.

عابدی با تأکید مجدد بر اینکه تلاش‌ها و خدمت‌رسانی‌ها به هم‌وطنان سیل‌زده توسط گروه‌های جهادی تا عادی شدن شرایط زندگی و بهبود کامل اوضاع در این مناطق ادامه خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان به همکاری با گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی یزد می‌توانند با شماره ۳۸۲۱۶۸۱۳ بخش سازندگی، تماس گرفته و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع‌رسانی قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد به نشانی @Q_hajammar در پیام‌رسان‌های داخلی مراجعه کنند.


مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه تهیه اقلام ضروری همچنان از اولویت‌های کمک‌رسانی است، تصریح کرد: تجهیزانی مثل کفکش، لجنکش، موتوربرق، فرش و پتو، مواد غذایی خشک و وسایل بهداشتی ازجمله این نیاز‌ها است.

عابدی در پایان یادآور شد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) یزد و کمیته امداد در میدان امام حسین (ع) و میدان جانباز (اطلسی) هم چنان برپا است.
انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهران طیران ضمن تبریک هفته کار و کارگر، کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و محور پویایی تولید دانست و مطرح کرد: فراهم کردن بستر آموزش‌های بصیرتی و معرفتی و رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های مهم بسیج کارگری استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه از طریق هادیان سیاسی و حلقه‌های صالحین درصدد افزایش روحیه و ارتقای اراده کارگران در برابر تبلیغات سیاه رسانه‌های بیگانه و افزایش روحیه آن‌ها هستیم، افزود: ایجاد انگیزه و نهادینه کردن اهمیت کسب روزی حلال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه کارگری البرز است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز با تاکید بر هم افزایی و تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهت افزایش توانمندی‌های مهارتی کارگران عنوان کرد: افزایش مهارت کارگران نقش بسیار مؤثری در افزایش بهره وری تولید دارد.

وی از ساماندهی و هدایت گروه‌های جهادی کارآمدان، سفیران تولید، بانویار، دستار، تولید یار و واکنش سریع جهت رفع موانع تولید و اشتغال و افزایش بهره وری خبر داد و گفت: گروه جهادی بانو باز، گروه تخصصی حمایت و هم اندیشی با بانوان کارگر بوده و گروه سفیران تولید با حضور در مدارس، پیشرفت‌های حوزه تولید و اشتغال را به اطلاع دانش آموزان می‌رسانند.

طیران ضمن تشریح برخی از برنامه‌های هفته کار و کارگر خاطر نشان کرد: برگزاری میز خدمت برای رفع مشکلات کارگران، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین کارگران، تجلیل از کارگران برتر و کارگران زن و برگزاری جلسات اندیشه ورزی با کارگران از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر است.

کد خبر 6091405

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری